Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Eller vil det slå ut uansett? Sitter på jobb og stresser litt med dette nå. Anonymous poster hash: 7ff11...46e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Jeg testet dagen etter forventet mens, på jobb, i lunsjen, den var så positiv atte Nei, du trenger ikke bruke morgenurin når du er forbi forventet mens, når den er forsinket er det nok hormoner kroppen til at det slår ut uansett. Anonymous poster hash: 5fae2...6a8
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Oh lord. Vet ikke om jeg tør. Er alltid dønn presis med mens, men ikke nå. Anonymous poster hash: 7ff11...46e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Den var negativ. Hm, hva annet Kan skyldes for sen mens da? Anonymous poster hash: 7ff11...46e
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Eggeløsningen din kan ha kommet senere enn vanlig, stress kan forskyve menstruasjon, vekttap kan også forskyve den/fjerne den helt. Tidlig overgangsalder? Om du ikke har fått den om en uke ville jeg tatt en ny test med morgenurin, om den er negativ ringer du legen og forhører deg
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Har ikke stresset eller gått ned i vekt. Men det kan være overgangs. Er 37.... Har alltid kunne stille klokka. Kjenner også El godt, den kom når den skulle. Drøyer noen dager til da, så tester jeg på nytt. Hi Anonymous poster hash: 7ff11...46e
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Har ikke stresset eller gått ned i vekt. Men det kan være overgangs. Er 37.... Har alltid kunne stille klokka. Kjenner også El godt, den kom når den skulle. Drøyer noen dager til da, så tester jeg på nytt. Hi Anonymous poster hash: 7ff11...46e Det finnes knapt en kvinne som ikke en eller annen gang i livet opplever hormonforstyrrelser av noe slag, hormonforstyrrelser kan utløses av så mangt men sjelden pga noe farlig. Lite trolig at det er overgangsalderen også, den kommer vanligvis når man er rundt 50 år selv om noen selvfølgelig kommer i den tidligere enn normalt. Anonymous poster hash: 5fae2...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå