Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hei! Jeg prøver å leve sunt, men synes det er vanskelig. Hva vil dere anbefale til middag for to voksne og to barn på 3 og 1 år? Jeg vil helst at det skal være sunt, raskt å lage, rimelig å handle inn og helst ikke inneholde stoffer som er skadelige for oss eller miljøet. Tusen takk for tips! Hilsen meg. Anonymous poster hash: 70f6f...bc2
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Tenk grønnsaker, rent kjøtt og ren fisk. Anonymous poster hash: c6c6d...155
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Jeg tenker at du kommer langt med sunn fornuft, så lenge du spiser variert og får i deg grønnsaker hver dag og spiser kjøtt, fugl og fisk så dekker du de behovene kroppen har. Begrens bruken av farser, spis mest mulig rent. Fiskefilet er bedre enn fiskekaker, svinefilet er bedre enn pølser osv. Begrens bruken av ferdigmat som posesupper o.l. som ofte inneholder vel mye salt, men man tar ikke skade av litt ferdigmat innimellom heller. Toro f.eks består stort sett av tørket mat som du vanner opp igjen når du lager det, så det er faktisk næring i slik mat også. Lag en middagmeny for en uke om gangen. Et par ganger i uken har du fisk, kanskje en dag med vegetar og ellers mest mulig rent kjøtt/fugl Anonymous poster hash: 22839...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå