Gå til innhold

Dere som har ONS i ny og ne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja slik blir det jo gjerne når man har hatt flere partnere dessverre. Får håpe tidene forandrer seg og at flere får høyere moral når det gjelder sex.

Her er jeg gift med mannen jeg møtte når jeg var 19 år, han er min første og eneste partner. Vi er gift for resten av livet og det er vi enige om og har samme holdning til begge to. Så dere som sier man kan aldri vite, jo vi vet!

Vi har kun våre barn og er ikke slik "nyfamilie" som vistnok er så populært.

Nei har man sex med flere stykker så må man jo bare tåle folkesnakk mener jeg, de har jo tross alt valgt det selv.

Hahahaha, trollololololollll!

Anonymous poster hash: ba7cd...6d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg bryr meg om der er egentlig at de kan forbanna være ærlige at det er ons de ønsker. Syns det er så synd de skal kamuflere det og prøve å få jenter til utvikle følelser for de og så avvise etterpå. 

Anonymous poster hash: 56575...260
Skrevet

Djeeez, at folk orker å bo på bygda (utenfor Oslo) i det hele tatt, er mer enn jeg kan fatte og begripe. Hvis jeg hadde hørt at en mann jeg lå med hadde spredd rykter om meg hadde jeg tenkt (og sikkert sagt) "stakkars patetiske taper".

Skrevet

Gleder meg til alle innser at "Mammaentilknollogtott" er en ren trollekonto. Gidder ikke engang å svare på trolletullet.

Skrevet

Gleder meg til alle innser at "Mammaentilknollogtott" er en ren trollekonto. Gidder ikke engang å svare på trolletullet.

Så fordi man har andre holdninger og andre meninger så er man ett troll? Bullshit. Jeg har de meningene og verdiene jeg har, jeg er stolt av å være den jeg er og jeg driter i hva saueflokken mener.

Skrevet

Jeg lærer også barna mine at man ikke skal pule rundt å være løs. Sex skal man ha med den man er i forhold med og man jobber med forholdet for at det ikke skal bli slutt.

Man burde også huske på at barna blir store en gang og det er da stor sjanse for at barna får høre på bygda at mamma har hatt sex med mange. Tror ikke barna setter så stor pris på det altså.

Skrevet

Jeg lærer også barna mine at man ikke skal pule rundt å være løs. Sex skal man ha med den man er i forhold med og man jobber med forholdet for at det ikke skal bli slutt.

Man burde også huske på at barna blir store en gang og det er da stor sjanse for at barna får høre på bygda at mamma har hatt sex med mange. Tror ikke barna setter så stor pris på det altså.

Ok.

Skrevet

Økseskaft?

Skrevet

Hvor i alle dager er det dere bor...

Jeg bor i en liten bygd. Få folk, så mye "gjenbruk".

Hører ikke om sladring om sex. Når vi gikk på videregående ja, men det er lenge siden.

Hadde noen snakket om sine erobringer eller løse damer hadde alle sett dumt på dem!

Anonymous poster hash: 3ae91...c3d

Skrevet

Ps, hadde noen snakket om min mors sexliv til meg, hadde jeg tenkt de var gale!

Anonymous poster hash: 3ae91...c3d

Skrevet

Du knoll og tott dama. Jeg er nysgjerrig på alderen din?

Anonymous poster hash: 57a6a...eb4

Skrevet

Du knoll og tott dama. Jeg er nysgjerrig på alderen din?

Jeg er i 30 årene. Hvordan det?

Skrevet

Men helt ærlig. Det er vel en kjent sak at den det gjelder/ den som blir snakket om, er den siste som får vite noe ELLER som aldri får vite noe om hva folk sier om dem i det hele tatt. De får i hvert fall ikke høre sannheten.....

Anonymous poster hash: 09aea...9d8

Skrevet

Jeg forestilte meg deg yngre utifra måten du svarte og var nysgjerrig på om svaret skulle bli du var 25, og da hadde vært med mannen siden du var 19 og var bombesikker på det alltid var dere. Nå som du er eldre vel da kan det ivertfall stemme litt mer. Jeg selv er i slutten av 30 åra og hat vært med mannen i 18 år og vært gjennom mye som kunne knekt oss men vi tror også vi er meant to be og ønsker holde sammen så jeg skjønner deg da litt. Men jeg vet vi ikke kan si for alltid for det kan jo ingen men man kan ønske , håpe og tro det. Dog vi var ikke akuratt hverandres første da hehe

Skrevet

Men helt ærlig. Det er vel en kjent sak at den det gjelder/ den som blir snakket om, er den siste som får vite noe ELLER som aldri får vite noe om hva folk sier om dem i det hele tatt. De får i hvert fall ikke høre sannheten.....

Nei men da skulle man vel fått hørt om de tilfellene som ikke angår en selv? Hvis man skal gå utifra at dette er et så vanlig samtaleemne... Aldri opplevd at noen i min omgangskrets snakker sånn om andre.

Anonymous poster hash: b0760...1a0

Skrevet

Nei men da skulle man vel fått hørt om de tilfellene som ikke angår en selv? Hvis man skal gå utifra at dette er et så vanlig samtaleemne... Aldri opplevd at noen i min omgangskrets snakker sånn om andre.

Anonymous poster hash: b0760...1a0

Det er sjeldent mannfolka sier det til MEG. Men mannen får høre litt av hvert både hos kompiser og i jobb.

HI

Anonymous poster hash: 1ddc5...272

Skrevet

Ja slik blir det jo gjerne når man har hatt flere partnere dessverre. Får håpe tidene forandrer seg og at flere får høyere moral når det gjelder sex.

Her er jeg gift med mannen jeg møtte når jeg var 19 år, han er min første og eneste partner. Vi er gift for resten av livet og det er vi enige om og har samme holdning til begge to. Så dere som sier man kan aldri vite, jo vi vet!

Vi har kun våre barn og er ikke slik "nyfamilie" som vistnok er så populært.

Nei har man sex med flere stykker så må man jo bare tåle folkesnakk mener jeg, de har jo tross alt valgt det selv.

Du er nå litt skjønn når du prøver så sterkt å provosere.

Anonymous poster hash: 2b268...e8e

Skrevet

Djeeez, at folk orker å bo på bygda (utenfor Oslo) i det hele tatt, er mer enn jeg kan fatte og begripe. Hvis jeg hadde hørt at en mann jeg lå med hadde spredd rykter om meg hadde jeg tenkt (og sikkert sagt) "stakkars patetiske taper".

No er heldigvis ikkje alle bygder slik. Har aldri hørt ein einaste mann snakke om korleis damene er i senga, eller om kven dei har hatt sex med for den del. Og eg har mange mannlige kamerater. Og bur så langt ut på bygda som du kan kome;-)

Anonymous poster hash: 945e1...6a1

Skrevet

Jeg har det rett som det er men kun med gifte menn. De sier ikke et kvekk.

Anonymous poster hash: 162f8...9e4

Gjest Antarctica
Skrevet

Er det vanlig å snakke om seksuelle opplevelser og rent ut sagt litt for private ting på bussen, på arbeidsplassen eller over en kopp kaffe? Hvis jeg fikk vite mer enn jeg skulle om et hvilket som helst individ, og jeg fikk vite det fra en som hadde vært intim med vedkommende - da ville jeg be personen holde munn. Mest fordi jeg ikke ønsker å miste respekten for den som sitter og forteller.

Å ligge med noen man liker er ikke noe jeg klandrer folk for eller ser skjevt til.

Men å utlevere noen man har ligget med og delt en fin stund med, det er stygt. Dét ser jeg skjevt til!

Skrevet (endret)

Om man gjør en god jobb fortjener man jo et godt rykte. Det øker etterspørselen. 

Anonymous poster hash: 95851...f8a

Dagens beste :ler:

Endret av Virginia!
Skrevet (endret)

Er det vanlig å snakke om seksuelle opplevelser og rent ut sagt litt for private ting på bussen, på arbeidsplassen eller over en kopp kaffe? Hvis jeg fikk vite mer enn jeg skulle om et hvilket som helst individ, og jeg fikk vite det fra en som hadde vært intim med vedkommende - da ville jeg be personen holde munn. Mest fordi jeg ikke ønsker å miste respekten for den som sitter og forteller.

Å ligge med noen man liker er ikke noe jeg klandrer folk for eller ser skjevt til.

Men å utlevere noen man har ligget med og delt en fin stund med, det er stygt. Dét ser jeg skjevt til!

Ikke at jeg heller tror det er vanlig, men her er det vel ikke snakk om å snakke om private ting i all offentlighet, men mer gutter som sladrer over noen øl?

Det er bare morsomt om en singel venninne eller kamerat forteller at de har hatt fantastisk sex nylig, men jeg er helt enig i at negative ting og/ eller detaljer (særlig kombinert med hvem det er snakk om), ikke er noe jeg verken bør vite eller ønsker å vite.

Endret av Virginia!
Skrevet

Jeg vet ikke hva som gjør at de kommer inn på det, men nå siste:

Petter har fått ny dame.

Åja? Hvem var hun forrige?

Eline.

Hm hvem?

Hun superblåseren.

Åh hun ja!

Jeg måtte spørre hva navnet betydde, og hun var visst god å suge, langt nedi halsen..

Og dette var et forhold disse to hadde hatt i ett år.

Mer sånne sleive kommentarer som viser null respekt mener nå jeg.

Og barnslige? Vel ser normalt ikke det, hardtarbeidende menn, gode ektemenn og gode pappaer.

HI

Anonymous poster hash: 1ddc5...272

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...