Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Litt engstelig. Jeg har en gulpebaby. Hun sprut kaster opp av tran så hun må få d dråper. Problemet er at hun OFTE gulper og jeg tror dråpene ofte kommer opp. Vi skal jo bare gi fem dråper om dagen. Hva skjer om hun ikke får d vitamin hver dag? Lest om d vitamin mangel og kjenner jeg er litt stressa pga skjelettet og musklenes utvikling. Det er jo viktig å få i seg dette vitaminet. Er det stor sannsynlighet for at hun vil utvikle alvorlig mangel på dette vitaminet? Anonymous poster hash: b4520...8bf
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Verre med hysterisk mor... Anonymous poster hash: e8115...1c8
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Barnet sprutgulper, og D-vitamin er din største bekymring....? Hva i alle dager?! Det går nok helt fint! Gullungen derimot... Det hadde jeg fulgt opp. Anonymous poster hash: f76b7...a68
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Er det komplett umulig å svare skikkelig her inne? Hun sprutgulper av tran. Ikke ellers. Hun har blitt utredet for gulpingen. Og hvis man ikke skal få lov til å bekymre seg for om barnet får i seg et VIKTIG vitamin uten å bli kalt hysterisk så er det virkelig noe seriøst galt i hodet til den som mener jeg er hysterisk. Jeg er ikke hysterisk, jeg er bekymret for at hun ikke får i seg dette vitaminet hver dag. Hvis folk som ikke forstår denne bekymringen bare kunne klikke seg ut igjen av tråden hadde det vært mye bedre her inne. Dette er vel uansett min egen feil, å tro jeg kan spørre om små bekymringer uten å få hysterisk stempelet. At du med hysterisk kommentaren åpenbart tar så lett på dette med å sørge for egne barn (må jo trekke den konklusjonen) så kan vel jeg få tenke på dette OG stille spørsmålet her inne? Så får de som faktisk er hyggelige og har tid svare meg? HI Anonymous poster hash: b4520...8bf
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Hadde samme type unge. Er det noen tid det barnet ikke gulper noe særlig? Gi dråpene i den stille periode, og ikke i mat-sammenheng. La barnet ligge stille en stund på rygg. Det tar ikke lang tid før vitaminene er tatt opp av kroppen. Anonymous poster hash: 08101...c8f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Og om du ammer, kan jo du passe på at du får de vitaminer du og barnet skal ha. Det er nok ikke så farlig om man ikke for dråper hver dag. Heller bare lurt å gi. Hadde det vært helt krise om barn ikke får det, hadde det nok vært litt mer mas og fjas om det. Anonymous poster hash: 08101...c8f
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Snakk med helsestasjon. D vitamin er viktig for hjernens utvikling Anonymous poster hash: cbc53...4cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå