Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Vi blir involvert i Krigen mot Is? På en måte må vi jo bli med å utslette dritten! Så godt man kan.. På en annen måte: vi "ber" jo om bråk da? Plutselig er Norge i Paris sin situasjon for en verden vi oppdrar ungene i! beklager mitt lite politisk korrekte innlegg. Bare noen tanker. Anonymous poster hash: a2808...80f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Vi er vel allerede involvert i Irak. Vi trener jo styrker til å sloss mot deash . Anonymous poster hash: 1569e...9e5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Vi er jo allerde på deres og mange andres liste over fiender.... Anonymous poster hash: 0f788...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå