Gå til innhold

Hva skjer med Norge hvis


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir involvert i Krigen mot Is? På en måte må vi jo bli med å utslette dritten! Så godt man kan.. På en annen måte: vi "ber" jo om bråk da? Plutselig er Norge i Paris sin situasjon :( for en verden vi oppdrar ungene i! beklager mitt lite politisk korrekte innlegg. Bare noen tanker.

 

Anonymous poster hash: a2808...80f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er vel allerede involvert i Irak. Vi trener jo styrker til å sloss mot deash .

 

Anonymous poster hash: 1569e...9e5

Skrevet

Vi er jo allerde på deres og mange andres liste over fiender....

 

Anonymous poster hash: 0f788...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...