Gå til innhold

10 års aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Truffet en mann som er 10 år eldre. Kjenner det skremmer. Begge ferdig med barn.

Noen det går bra med?

Anonymous poster hash: cf25b...4aa

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mannen min er 12 år eldre enn meg. Ikke noe problem nå og har gått fint i snart 10 år

Skrevet

Min mann er 8 år eldre. Kan ikke si at det er stort forskjell og tenker ikke over det en gang. Så 10 er ikke så stort nei.

Anonymous poster hash: afca7...23f

Skrevet

Har en som er 15 år eldre. Ikke vært noe problem de 10 årene vi har vært sammen :)

Anonymous poster hash: 68046...760

Skrevet

Problemet kommer jo når man blir eldre, når han går av med pensjon og du har 10 år igjen å jobbe. Når du går av med pensjon og er klar for reiser, hytteturer, skiturer eller hva det måtte være og han er ferdig med det og bare vil sitte med sine tøffelkledde føtter på puffen og lese avisen. Kjenner to slike par, og det ble problemer i alderdommen...

Men man har ingen garantier for noe, og ingen vet hva fremtiden bringer. Kanskje er det du som blir syk og må pleies av din 10 år eldre mann...

Så jeg tenker at man får nyte nuet, er du forelsket i en flott mann du kan ha det fint sammen med i dag så får fremtidens problemer komme når de kommer. Om det blir slik eller sånn vil fremtiden garantert bringe både gode og vonde dager,det får en ta når de kommer.

Anonymous poster hash: de7ea...d18
Skrevet

Problemet kommer jo når man blir eldre, når han går av med pensjon og du har 10 år igjen å jobbe. Når du går av med pensjon og er klar for reiser, hytteturer, skiturer eller hva det måtte være og han er ferdig med det og bare vil sitte med sine tøffelkledde føtter på puffen og lese avisen. Kjenner to slike par, og det ble problemer i alderdommen...

Men man har ingen garantier for noe, og ingen vet hva fremtiden bringer. Kanskje er det du som blir syk og må pleies av din 10 år eldre mann...

Så jeg tenker at man får nyte nuet, er du forelsket i en flott mann du kan ha det fint sammen med i dag så får fremtidens problemer komme når de kommer. Om det blir slik eller sånn vil fremtiden garantert bringe både gode og vonde dager,det får en ta når de kommer.

Anonymous poster hash: de7ea...d18

Hehe, mamma fant seg mann som er 5 år yngre enn henne. Hun gledet seg veldig til han skulle gå av med pensjon.

Hva skjedde? Joda, han vil ikke reise noen plasser, vil bare være hjemme!

Så mamma fortsetter å reise alene på tur mens han sitter hjemme.

Anonymous poster hash: 68046...760

Skrevet

Min mann er 20 år eldre enn meg. Vi har nå vært sammen siden jeg var 19 år. Vært sammen i 15 år og er nå gift og har 2 små barn. 😊

Kjærligheten har ingen grenser og kjærligheten overvinner alt ❤️

Skrevet

Min er 7 år yngre ;) I begynnelsen var jeg veldig opptatt av at jeg var så mye eldre, men nå betyr det ingenting :) Vi er på samme stadiet og jeg tenker aldri på alderen noe mer :)

Anonymous poster hash: ebd74...357

Skrevet

Takker for svar. Ingen vet fremtiden så for gi dette en mulighet.

HI

Anonymous poster hash: cf25b...4aa

Skrevet

Mannen min er 10 år eldre, vi er sammen på 7 året å venter barn nr 3 :-) gått og går veldig fint!

Lykketil!

Skrevet

Meg og min mann er det 11år mellom og vi er sammen på 10året. Forholdet vårt fikk en piff nå som vi ble besteforeldre. Da kom kjærlighetsbarnet vårt. Vi var begge ferdige med barn når vi traff hverandre så noe kjærlighetsbarn skulle vi ikke ha, men det var helt til barnebarnet kom. Nå er vi en storfamilie som stortrives sammen på alle mulige måter.

Anonymous poster hash: 070c1...e6d

Skrevet

Det er 7 år mellom meg og mannen! Sparer ekstra til pensjon, slik at jeg kan evt trappe ned fra jeg er 62 (er off. ansatt)

Anonymous poster hash: f51fd...162

Skrevet

9 års forskjell her, og funker som bare det 👍

Anonymous poster hash: 6d70f...ccb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...