Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 I rompa og tissen. Han går klør i baken og drar i fronten på buksa si hele dagen. 3 hele runder med medisiner mot mark er gjort. Ingen av oss andre som har noen symptomer heller. Har sjekket rompa og avføringen hans - ser ikke noe. Hva kan jeg gjøre? Hva kan det være? Anonymous poster hash: 0b21c...ce0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Sopp? Vil det ikke synes på noe vis? Hvitt belegg eller lignende? Vi er supre på hygiene og skyller godt bort såpe. Anonymous poster hash: 0b21c...ce0
TPK Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Tror man kan ha sopp uten at det viser. Ta en sjekk med legen. Jeg tror ikke barn skal bruke Canesten.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Prøvd å smøre inn hele området med zinksalve salve? Kanskje bare huden er sår og irritert ? Tøymykner? Allergi? Anonymous poster hash: 89137...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå