Gå til innhold

Jente på 3,5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som plutselig er så trassig!! Nekter å spise fint. Kaller oss bæsj og tiss i annen hver setning. Putter alt i munnen fordi hun vet hun ikke skal. Hun leker baby HELE tiden. Kryper på gulvet og lager babystemme og hyler. Slår meg når hun ikke får viljen! Føler hun plutselig er blitt så ekstrem. Usikker på hva som er rett "straff " når hun slår. Nå er hun så stor at hun vet det er feil!! Hva gjør dere når barna sier ting som du er dumming og bæsj, eller slår, hiver maten på gulvet osv??

Anonymous poster hash: 9dc90...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som plutselig er så trassig!! Nekter å spise fint. Kaller oss bæsj og tiss i annen hver setning. Putter alt i munnen fordi hun vet hun ikke skal. Hun leker baby HELE tiden. Kryper på gulvet og lager babystemme og hyler. Slår meg når hun ikke får viljen! Føler hun plutselig er blitt så ekstrem. Usikker på hva som er rett "straff " når hun slår. Nå er hun så stor at hun vet det er feil!! Hva gjør dere når barna sier ting som du er dumming og bæsj, eller slår, hiver maten på gulvet osv??

Anonymous poster hash: 9dc90...5a0

Jeg valgt å ignorere. Alle mine har hatt denne fasen. Litt påvirket fra barnehagen og de prøvde å provosere for å se hvordan vi reagerte.

Jeg sa vel at jeg orker ikke se/høre på tull og gikk ofte vekk. Kom de etter sa jeg de kunne gjøre seg ferdig med tullet et annet sted.

Å bli sint var premie tror jeg, eldste smilte fornøyd når vi ble irritert i allefall. Sto på en måneds tid tror jeg.

Anonymous poster hash: 72151...f7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...