Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Har en stedatter på 6 år. En herlig jente med masse godt humør og helt normal på alle områder. Hun sier hun er veldig glad i meg og er veldig tillitsfull. Forteller meg hemmeligheter, om gutter hun liker etc. Eneste jeg stusser på er at hun ALDRI tar kontakt med hverken pappa eller meg for å få kos. Hun elsker å sitte inntil meg og på fanget hvis vi ser film. Hun koser med håret mitt og krøller seg sammen og inntil meg som en ball. Men vi må alltid invitere til kos. Da kommer hun. Nå har jeg jo ikke hatt en seksåring selv så vet ikke om det er normalt. Er dette normalt for en jente på seks? Jeg er redd for at hun er litt usikker men hun er jo veldig tillitsfull med å dele tanker og følelser. Burde jeg si til henne at hun alltid er velkommen til å komme og sitte hos meg, at hun ikke trenger å vente til jeg spør? Noen tanker? Anonymous poster hash: b94a9...f50
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Det høres ikke helt unormalt ut synes jeg min 7åring kan være kosete, men ofte tenker han ikke så mye over det. Han kommer ikke på at han vil sitte i fanget før jeg spør, og kommer ikke på å krype inntil i sofaen før jeg setter meg med han de er jo litt i andre tanker de små. Men han liker å holde hånden når vi er ute, da tar han initiativet Anonymous poster hash: 1b0e0...049
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Det høres ikke helt unormalt ut synes jeg min 7åring kan være kosete, men ofte tenker han ikke så mye over det. Han kommer ikke på at han vil sitte i fanget før jeg spør, og kommer ikke på å krype inntil i sofaen før jeg setter meg med han de er jo litt i andre tanker de små. Men han liker å holde hånden når vi er ute, da tar han initiativet Anonymous poster hash: 1b0e0...049 Holde hånda ute tar hun ofte initiativ til. Huff, stakkars liten da om det er noe som plager henne hos oss. Aner ikke hva det kan være. Anonymous poster hash: b94a9...f50
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Som sagt, det høres IKKE unormalt ut! Jeg formulerte meg kanskje dårlig. Mitt barn er litt sånn han også- er kosete hvis jeg tar han i fanget, legger meg vedsiden av han osv, men pleier ikke å søke kontakten selv, med mindre han slår seg eller vi går tur ute - da tar han hånden min og mitt barn er en lykkelig, glad 7åring Er ikke sikkert jenta deres er utrygg selv om ikke er så kontaktsøkende. Men dere kan jo si at hun kan komme på fanget når som helst, skader ikke det Anonymous poster hash: 1b0e0...049
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Høres helt normalt ut ☺ Anonymous poster hash: cc40b...216
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Som sagt, det høres IKKE unormalt ut! Jeg formulerte meg kanskje dårlig. Mitt barn er litt sånn han også- er kosete hvis jeg tar han i fanget, legger meg vedsiden av han osv, men pleier ikke å søke kontakten selv, med mindre han slår seg eller vi går tur ute - da tar han hånden min og mitt barn er en lykkelig, glad 7åring Er ikke sikkert jenta deres er utrygg selv om ikke er så kontaktsøkende. Men dere kan jo si at hun kan komme på fanget når som helst, skader ikke det Anonymous poster hash: 1b0e0...049 Hehe. Jeg leste feil. DU var veldig klar. 😊 Anonymous poster hash: b94a9...f50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå