Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Hva endte dere opp med? Angrer dere? Hvorfor? Hvorfor ikke? Sliter sånn med å bestemme meg. Jeg er som poteten og kan brukes til alt.. Anonymous poster hash: 7e876...bd1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Endte opp med et mest mulig allsidig studie. Forebyggende helsearbeid ca. Veldig kjekt. Men veldig kjipt å ikke ha en "tittel" som feks lærer, sykepleier el. Tar master nå. Samfunnsfag. Like allsidig/vidt. Hater når folk spør hva jeg blir. Vet ikke selv. Angrer er et sterkt ord. Veldig glad for kunnskapen jeg har, selv om jeg er veldig potet. Spør meg igjen om et år når eg søker jobb ;-) Anonymous poster hash: 8b93c...3e0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Endte opp med et mest mulig allsidig studie. Forebyggende helsearbeid ca. Veldig kjekt. Men veldig kjipt å ikke ha en "tittel" som feks lærer, sykepleier el. Tar master nå. Samfunnsfag. Like allsidig/vidt. Hater når folk spør hva jeg blir. Vet ikke selv. Angrer er et sterkt ord. Veldig glad for kunnskapen jeg har, selv om jeg er veldig potet. Spør meg igjen om et år når eg søker jobb ;-) Anonymous poster hash: 8b93c...3e0 Ojda, aner ikke hva du blir altså? Håper du er fornøyd når du endelig starter i jobb - hvor enn du starter HI Anonymous poster hash: 7e876...bd1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Barnevernpedagog. Angrer ikke Anonymous poster hash: 7aa61...702
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Samme her. Bv-pedagog. Er veldig allsidig. Litt juss, litt psykologi, litt sosiologi, litt pedagogikk. Så bv-pedagoger er jo poteter ☺️ Anonymous poster hash: 72d99...fae
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Jeg utdannet meg som ingeniør(embedded system). Valgte desverre dette for å føle meg som ett bedre menneske. Jeg har alltid slite på skolen og fått dårlige karakterer. Denne utdanningen hadde ingen karaktergrense for å komme inn. Jeg følte meg kul og dyktig som utdannet meg som ingeniør. Jeg brukte 4 år på utdannelsen som er 3 årig + 1 år forkurs. Altså 5 år totalt. Mangler fortsatt 3 fag for å få graden min. Besto heldigvis hovedoppgaven og fikk utrolig nok C på den. Ellers bare E og noen D i alle fag. Jeg husker omtrent ingen ting og har ikke jobbet innen faget heller. Jeg trives overhodet ikke med denne utdannelsen og kommer ikke til å jobbe med noe innen dette. Brukt 5 år av mitt liv på tull. Fått masse lån og hadde nok aldri fått jobb med så elendige karakterer. Tenk deg nøye om! Anonymous poster hash: f45b8...f74
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Økonomi. Angrer ikke. Anonymous poster hash: 96730...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå