Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Hvis du skulle passer et av barna utenom barnehagetid, hva ville du hatt i timesbetaling? Anonymous poster hash: 0560c...370
<3 mine søte små<3 Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Hadde nok ikke passet barn fra barnehagen. Da hvis jeg får besøk av familie eller venner hadde jeg mulig brudd taushetsplikt. Noe som er lite kjekt. Prøver å holde privat og jobb adskilt så godt det går.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Hvis du skulle passer et av barna utenom barnehagetid, hva ville du hatt i timesbetaling? Anonymous poster hash: 0560c...370 Til vanlig hadde jeg aldri takket ja. Har gjort det en gang pga foreldrene skulle gifte seg og hadde ingen til å passe. Fikk 2000 kr for en kveld Anonymous poster hash: d6e77...b12
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Ok, takk for svar. Vedkommende har selv tilbudt seg. Vi vil betale henne godt nok til at det føles verdt det for henne, selvsagt. (Men vi svømmer selvsagt ikke i penger heller...) Anonymous poster hash: 0560c...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå