Gå til innhold

Du som jobber som bhg assistent


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skulle passer et av barna utenom barnehagetid, hva ville du hatt i timesbetaling?

 

Anonymous poster hash: 0560c...370

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok ikke passet barn fra barnehagen. Da hvis jeg får besøk av familie eller venner hadde jeg mulig brudd taushetsplikt. Noe som er lite kjekt. Prøver å holde privat og jobb adskilt så godt det går.

Skrevet

Hvis du skulle passer et av barna utenom barnehagetid, hva ville du hatt i timesbetaling?

 

Anonymous poster hash: 0560c...370

Til vanlig hadde jeg aldri takket ja. Har gjort det en gang pga foreldrene skulle gifte seg og hadde ingen til å passe. Fikk 2000 kr for en kveld ;)

 

Anonymous poster hash: d6e77...b12

Skrevet

Ok, takk for svar. Vedkommende har selv tilbudt seg. Vi vil betale henne godt nok til at det føles verdt det for henne, selvsagt. (Men vi svømmer selvsagt ikke i penger heller...:))



Anonymous poster hash: 0560c...370

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...