Gå til innhold

Hva kjøper man til læreren som oppmerksomhet til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er klassekontakt, så skal kjøpe på vegne av alle. Hva kjøper man? (Bare en liten oppmerksomhet)

Anonymous poster hash: 96d27...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere enige om å bruke penger på det eller er det noe du bare tar som en selvfølg?

Hvor mye har du tenkt å bruke. Jeg ville kjøpt en julestjerne. Koster ca 30,- på matbutikken.

Anonymous poster hash: 95fdc...82b
Skrevet

En liten blomst eller en liten eske luksuriøs sjokolade. Men egentlig helst ingenting.

Anonymous poster hash: 4996f...faf

Skrevet

En liten blomst eller en liten eske luksuriøs sjokolade. Men egentlig helst ingenting.

Anonymous poster hash: 4996f...faf

Skrevet

Vi har alltid kjøpt en fin bukett tulipaner, gjerne 3for 2 på mester grønn på denne tiden

Skrevet

Hva som helst. Det er tanken som teller, ikke prisen eller hva det er. 

Skrevet

Ingenting!

Anonymous poster hash: 52ddc...885

Skrevet

Det er ikke nødvendig med noe.

Jeg har aldri fått gave fra foreldre/felles fra klassen, annet enn da jeg giftet meg, og da den siste klassen min gikk ut 10. klasse (jeg var i permisjon). Jeg har fått hjemmelagde julekort fra klassen, og det setter jeg stor pris på. :)

Anonymous poster hash: fbe15...f0e

Skrevet

Jeg har barn i alder 2 til 22 år. ALLTID på slutten av sommer eller juleavslutning har lærerne fått en takk fra oss foreldre. Kjempe koselig og fin tradisjon. Her har klassene lagt seg på 250-350 pr lærer/assistent på trinnet.

Anonymous poster hash: e3ad2...5a8

Skrevet

Jeg får stort sett bare gave når jeg har avgangselever. Men ting man blir glad for? Egentlig det meste som forsvinner ;) Skåler, pyntegjenstander o.l. er dessverre ikke min favoritt.

Anonymous poster hash: efbb5...37a
Skrevet

Vi har gitt litt forskjellig. Blant annet bokstavkrus fra Arne Jacobsen. Litt symbolsk siden hun hadde lært dem bokstavene. Lykter til te-lys har vi også gitt.

Anonymous poster hash: 19faf...a37

Skrevet

Er klassekontakt, så skal kjøpe på vegne av alle. Hva kjøper man? (Bare en liten oppmerksomhet)

Anonymous poster hash: 96d27...f85

Kjøper en av årets bøker og en blomst. Selvsagt å gi en oppmerksomhet til en som gjør en så utrolig viktig jobb for barna våre!

Skrevet

Det var ikke vanlig da jeg var lita. Men klassen min hadde en klasseforstander som var en del sykemeldt. Ene året var han sykemeldt mye av høsten. Han hadde bursdag rett før jul. Da skrapte jeg og to andre sammen lommepengene vår og kjøpte den største marsipangrisen vi fikk for pengene (ikke så veldig stor), og så gikk vi hjem til ham og leverte den på døra. Husker fremdeles at han og kona ble like rørt begge to for at vi husket ham. :)

Anonymous poster hash: 5134b...7bd
Skrevet

Vi skal kjøpe blomster og vin.

Til sommeravslutningen tenkte vi å gjøre det litt mer omfattende med at hvert barn tegner/skriver en hilsen som vi limer inn i en bok.

Anonymous poster hash: 09ca0...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...