Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Har fått tilbud om å kjøpe en slik vogn brukt, ca 5 år gammel. Men vil gjerne høre litt omtale om vogna først 😊 vi bor i nordtroms og barnet er 6 mnd gammel... fordeler og ulemper ønskes Anonymous poster hash: 73bbb...62b
Gjest Muji81 Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Cameleon har mindre forhjul, så jeg håper det følger med vinterhjul? Jeg er veldig fornøyd med sportsdelen på min buffalo. Var ikke like fornøyd med bag, da ble det så lite plass til handlevogner etc under vogna. Hvor mye vil de ha? 5 år...er den brukt til 2 barn? Bør jo Være rimelig da
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Venninna mi hadde denne, mens jeg hadde Simo. Bugabooen var kun behagelig på flatt underlag, type kjøpesenter. Den sporet veldig på vanlig bilvei med søkk etter bildekk, den ristet på grus og kom ikke fram i snø uten vinterhjul. Den tunge simovogna var raskere å legge i bagasjerommet, fordi bugabooen måtte demonteres til to deler. Jeg hadde aldri valgt den dersom jeg tenkte meg ut på tur, og ikke bare på flatt og glatt underlag. Anonymous poster hash: f02f9...4d4
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har hatt den til to barn og er veldig fornøyd, men jeg bor i Oslo. Ville absolutt ikke hatt den om jeg bodde i nord. Er nordfra selv. Den er en byvogn. Selv om man har vinterhjul på så er den ikke god å kjøre i snøvær. Ville heller valgt emmaljunga eller simo hadde jeg vært deg! Om du likevel velger å kjøpe, så håper jeg den ikke koster mer enn et par tusenlapper. 5 år er gammelt for barnevogn å være. Anonymous poster hash: 1734c...dfa
cecilies mamma Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Da ser jeg bort fra den, takk for svar 😊 Er på utkikk etter en vogn til lillebror som han kan trivest bedre i. Har en quinny freestyle vogn nå. Men den er liten (sitedelen) og trivest ikke noe særlig.. skal ikke ha flere barn, så vil ikke legge ut mer enn 1000 kr 😊
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Jeg hadde ikke kjøpt en 5 år gammel vogn. Anonymous poster hash: a92f0...af5
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Ville ikke kjøpt den! For det første er den gammel, og hjulsettet på Cameleon egner seg dårlig på vinterføre pga små forhjul. Få heller tak i en Buffalo, brukt eller ny. Anonymous poster hash: b354f...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå