Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Jeg er en voksen dame og hele mitt liv har jeg virkelig hatet å dusje. Jeg utsetter det i det lengste og det går fort to-tre dager mellom hver gang. Og da er det fordi håret er skittent. Jeg vasker meg heller ikke klut, annet enn hvis jeg kjenner lukt. Er heldigvis ikke plaget med svettelukt, og samboer klager ikke. Føler meg ikke skitten eller urenslig, men det hender jeg kjenner rompelukt når jeg er på toalettet.Det synes jeg er ekkelt så da dusjer jeg. Dette var dagens betroelse ifra meg. Har faktisk ikke noengang fortalt noen om mitt forhold til dusjing og hygiene. Om noen skulle tro at dette tull, så nei, det er faktisk sant. Kanskje flere som har det slik? Anonymous poster hash: 2bd47...3a1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Vet du grunnen til at du ikke liker å dusje? Egentlig så er jo ikke 2-3 dag så ille. For nå for tiden dusjer vi jo for mye og ødelegger hudens naturlige fettlag. Men du burde nok vaske deg med kult hver dag i underlivet. Det tar 2 min. Anonymous poster hash: d4988...c2f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 HI her.... Vet ikke hvorfor jeg ikke liker å dusje, for jeg liker følelsen av å være ren etterpå. Som barn pleide jeg å lure meg unna både dusjing og bading så langt det gikk an. Min mor var fortvilet i tenårene fordi jeg var så uhygiensk. Mine venninner dusjet hver dag og mødrene deres klaget over forbruket av varmt vann. Jeg liker å bade og svømme, både i basseng og i havet. Og er ellers renslig med tanke på renhold hjemme. Anonymous poster hash: 2bd47...3a1
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 HI her.... Vet ikke hvorfor jeg ikke liker å dusje, for jeg liker følelsen av å være ren etterpå. Som barn pleide jeg å lure meg unna både dusjing og bading så langt det gikk an. Min mor var fortvilet i tenårene fordi jeg var så uhygiensk. Mine venninner dusjet hver dag og mødrene deres klaget over forbruket av varmt vann. Jeg liker å bade og svømme, både i basseng og i havet. Og er ellers renslig med tanke på renhold hjemme. Anonymous poster hash: 2bd47...3a1 Kan det være fordi det blir mye styr med åtørke seg osv? Eller har du hatt en traumatisk opplevelse? Anonymous poster hash: d4988...c2f
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Jeg vet hvordan du har det. For min del handler det om at det er så mye styr å tørke håret etterpå. Tar gjerne et kveldsbad, men uten å vaske håret. Tørrsjampo i luggen og klutvask er min venn Jeg er ellers over gjennomsnittet interessert i sminke og hudpleie Anonymous poster hash: 80949...e8e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Trur ikkje du hadde tenkt på at det å gå to-tre dagar utan å dusje er urensleg om du ikkje hadde vore dibbar;-) Her er det mange hysteriske overdusjande damer;-) Eg utset ofte dusjen sjølv om eg ikkje har trena og svetta, eller vore i fjøs(då dusjar ein altså!!!) Men må dusje når håret er fett ja;-) Eg likar igrunn og dusje, men er litt lat. Anonymous poster hash: e2b41...498
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Man bør i det minste vaske seg under armene og ta på ny deodorant hver dag. Jobber daglig tett på store grupper med mennesker, og er ikke spesielt begeistret for de som ikke prioriterer å ha armsvetten sin under kontroll. Anonymous poster hash: 61090...3fa
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Man bør i det minste vaske seg under armene og ta på ny deodorant hver dag. Jobber daglig tett på store grupper med mennesker, og er ikke spesielt begeistret for de som ikke prioriterer å ha armsvetten sin under kontroll. Anonymous poster hash: 61090...3fa Det trenger du egentlig ikke. Det er flere deodoranter som er beregnet på å ta på hver andre dag. Vask deg om kvelden. Ta på deodorant. Vask vekk rester om morgenen. Anonymous poster hash: 1e9e3...f28
Mammaentilknollogtott Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 Det å dusje hver 2 eller 3 dag er ikke å være urenslig. Jeg dusjer ca 1 gang i uken, kan rett og slett ikke prioritere det da jeg har store smerter i kroppen. Det å stå i dusjen eller reise seg opp fra badekaret er veldig smertefullt. Jeg vasker meg under armene ca annen hver dag og vasker hender hver kveld og hver morgen. Har aldri fått kommentarer på at jeg lukter og helt ærlig så hadde det ikke brydd meg da kroppen ikke vil.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #11 Skrevet 7. desember 2015 Jeg synes ikke det høres så ille ut. Jeg tar en rask dusj hver morgen, mest for vanen egentlig. To av venninnene mine gjør som deg, dusjer ca. hver andre/tredje dag, og jeg har aldri kjent noe lukt fra dem, hvis det er det du tenker på. (For ordens skyld, den ene bedriver klutvask, den andre ikke). Anonymous poster hash: 743c8...d8b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #12 Skrevet 7. desember 2015 Å dusje hver 2.- 3. dag er helt greit. Men å ikke vaske underlivet daglig med klut, og heller ikke under armene, det vil gi en lukt. Men du vil ikke merke det selv. Spesielt det med å ikke vaske underlivet vil gi lukt. Jeg jobber tett på mennesker, og det merkes på de som ikke vasker seg ofte nok. Anonymous poster hash: 4cd4b...dfa
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #13 Skrevet 7. desember 2015 Det å dusje hver 2 eller 3 dag er ikke å være urenslig. Jeg dusjer ca 1 gang i uken, kan rett og slett ikke prioritere det da jeg har store smerter i kroppen. Det å stå i dusjen eller reise seg opp fra badekaret er veldig smertefullt. Jeg vasker meg under armene ca annen hver dag og vasker hender hver kveld og hver morgen. Har aldri fått kommentarer på at jeg lukter og helt ærlig så hadde det ikke brydd meg da kroppen ikke vil. Dusjinga di bryr jeg meg ikke om, men vasker du hendene dine bare to ganger pr dag? Hvordan får du til det? Jeg har virkelig ikke tall på hvor mange ganger jeg vasker hendene pr dag, men det er mange! Anonymous poster hash: eb33b...56c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #14 Skrevet 7. desember 2015 Det å dusje hver 2 eller 3 dag er ikke å være urenslig. Jeg dusjer ca 1 gang i uken, kan rett og slett ikke prioritere det da jeg har store smerter i kroppen. Det å stå i dusjen eller reise seg opp fra badekaret er veldig smertefullt. Jeg vasker meg under armene ca annen hver dag og vasker hender hver kveld og hver morgen. Har aldri fått kommentarer på at jeg lukter og helt ærlig så hadde det ikke brydd meg da kroppen ikke vil.Dusjinga di bryr jeg meg ikke om, men vasker du hendene dine bare to ganger pr dag? Hvordan får du til det? Jeg har virkelig ikke tall på hvor mange ganger jeg vasker hendene pr dag, men det er mange! Anonymous poster hash: eb33b...56c Akkurat det hang jeg meg oppi også, men det stemmer ikke. Hun skriver slike ting for å provosere Anonymous poster hash: 743c8...d8b
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #15 Skrevet 7. desember 2015 Det å dusje hver 2 eller 3 dag er ikke å være urenslig. Jeg dusjer ca 1 gang i uken, kan rett og slett ikke prioritere det da jeg har store smerter i kroppen. Det å stå i dusjen eller reise seg opp fra badekaret er veldig smertefullt. Jeg vasker meg under armene ca annen hver dag og vasker hender hver kveld og hver morgen. Har aldri fått kommentarer på at jeg lukter og helt ærlig så hadde det ikke brydd meg da kroppen ikke vil.Dusjinga di bryr jeg meg ikke om, men vasker du hendene dine bare to ganger pr dag? Hvordan får du til det? Jeg har virkelig ikke tall på hvor mange ganger jeg vasker hendene pr dag, men det er mange! Anonymous poster hash: eb33b...56c Akkurat det hang jeg meg oppi også, men det stemmer ikke. Hun skriver slike ting for å provosere Anonymous poster hash: 743c8...d8b Jeg hang meg opp i det. Ikke oppi det 😁 Anonymous poster hash: 743c8...d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå