Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Jeg fikk beskjed i dag av min lege at jeg har hjertesvikt. Er så i sjokk. Han skrev ut en medisiner, satt meg opp på ny time om seks uker og sa dette kom til å gå bra. Jeg var så i sjokk der jeg satt at jeg fikk liksom ikke ut noe. I tillegg har jeg en hjertefeil som jeg er operert for. Dette ble bare for mye. Søkte opp hjertesvikt. Det høres jo nesten ut som en dødsdom. Hvor lenge kan jeg forvente at medisinene skal holde svikten i sjakk? Anonymous poster hash: 0487f...2a8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Min datter med hjertefeil har levd med hjertesvikt i 12 år. Holdes under kontroll med medisiner og undersøkelser på sykehus. Dette går sikkert fint hos deg og. Anonymous poster hash: 6a9b4...ac8
MarianeA Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Dette må du nesten spørre legen om. Hjertesvikt kan være så mangt. Ettersom du fikk medisin og beskjed om ny kontroll om seks uker blir det nok ikke på denne siden av jula.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Oi, klem til deg For et sjokk, var du ikke forberedt på det i det hele tatt? Hvordan fant han ut det? Anonymous poster hash: 7b811...9b0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Oi, klem til deg For et sjokk, var du ikke forberedt på det i det hele tatt? Hvordan fant han ut det? Anonymous poster hash: 7b811...9b0 Blodprøver. Jeg viste ikke at han hadde tatt de. Men som han sa at han ville ikke bekymre meg med sine mistanker hvis de skulle vise seg å være feil. Anonymous poster hash: 0487f...2a8
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Det finnes jo forskjellige grader av hjertesvikt! Jeg vil tippe at han har tatt pro-BNP, som er litt forhøyet? Nå får du medisiner, og så lenge du spiser sunt uten for mye salt, trener og lever et ganske regelmessig liv vil du gjerne klare å holde det i sjakk. Nå får du jo oppfølging også Anonymous poster hash: 23f00...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå