Gå til innhold

Jeg flørter med en annen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift. Kommer ikke til å sex med denne andre, men må innrømme at jeg liker flørtingen og spenningen. Men han har nylig avsluttet et samboerforhold og er singel. Hvorfor flørter han da med meg som er gift? Skulle ønske han var gift slik at vi begge opptrådde uanstendig, ikke bare meg.

Dere trenger ikke moralisere, jeg vet det er dårlig gjort ovenfor mannen min, men jeg nyter spenningen- bedre er jeg ikke.

Anonymous poster hash: da6de...808
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gift. Kommer ikke til å sex med denne andre, men må innrømme at jeg liker flørtingen og spenningen. Men han har nylig avsluttet et samboerforhold og er singel. Hvorfor flørter han da med meg som er gift? Skulle ønske han var gift slik at vi begge opptrådde uanstendig, ikke bare meg.

Dere trenger ikke moralisere, jeg vet det er dårlig gjort ovenfor mannen min, men jeg nyter spenningen- bedre er jeg ikke.

Å flørte litt er vel lov? Det gjør både jeg om mannen, men begge vet hvor grensen går.. 

Anonymous poster hash: 28751...dca

Skrevet

Å flørte litt er vel lov? Det gjør både jeg om mannen, men begge vet hvor grensen går.. 

Anonymous poster hash: 28751...dca

Ja, men hadde føltes bedre dersom han var i et forhold for da hadde vi "stilt likt".

Hi

Skrevet

Tror dere han ser ned på meg som er med på flørten når jeg er gift?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...