Gå til innhold

hva står Hi for på forum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva det betyr. Kan man ikke bare si ts eller trådstarter?

Anonymous poster hash: 61439...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyt interessert.

Anonymous poster hash: 96919...ad2

Skrevet

Hva? Hvorfor kaller man trådstarter for høyt interessert??

Skrevet

Hi står for "hovedinnlegger", altså den som har skrevet hovedinnlegget (eller tråden, som andre sier)..

Anonymous poster hash: 53749...be3

Skrevet

Skjønner ikke hva det betyr. Kan man ikke bare si ts eller trådstarter?

Du skjønner jo tydeligvis hva det betyr...

Anonymous poster hash: cb2ed...14d

Skrevet

Jeg skjønte ikke hva det sto for skjønte du vel.

Skrevet

Enig i at det høres uintelligent ut. La oss heller begynne å si trådstarter

Anonymous poster hash: 41edd...939

Skrevet

Jeg sliter virkelig med å skjønne hvorfor i all verden det skal være enklere å skrive ts enn hi jeg da :P

Anonymous poster hash: 663a8...07b
Skrevet

Hi er vel noe folk har begynt med i senere tid, ts er noe alle forumbrukere vet hva er. Hvorfor kalle det for noe annet??

Skrevet

Jeg sliter virkelig med å skjønne hvorfor i all verden det skal være enklere å skrive ts enn hi jeg da :P

Fordi Ts er et kjent begrep på de fleste forum. Trådstarter er jo logisk. Hovedinnlegger? Innlegger, liksom? Det høres jo ut som noe helt annet i grunn 😂

Skrevet

Jeg har vært her i 13 år, og "Hi" har alltid vært brukt.

Anonymous poster hash: 96919...ad2

Skrevet

Ts har et godt poeng her!

Anonymous poster hash: 312e6...2fe
Skrevet

Jeg foretrekker i hvert Falk HI fremfor TS.

Stemmer for at folk kan bruke akkurat det som passer de.

Skrevet

Jeg foretrekker i hvert Falk HI fremfor TS.

Stemmer for at folk kan bruke akkurat det som passer de.

Falk=fall.

Skrevet

Det er jeg helt enig i at TS har :)

Anonymous poster hash: 91f4d...f67

Skrevet

Hi har vært brukt på DIB så lenge jeg har vært her. Dvs siden år 2000. Ts er tungvint. Og ser malplassert ut. Hi er lett. Hva vil du forkortelsen for hovedinnlegg skal være da? Ht? Altså hovedtråd. Blir mange sære forkortelser til slutt.

Anonymous poster hash: d857b...206

Skrevet

Hi har vært brukt på DIB så lenge jeg har vært her. Dvs siden år 2000. Ts er tungvint. Og ser malplassert ut. Hi er lett. Hva vil du forkortelsen for hovedinnlegg skal være da? Ht? Altså hovedtråd. Blir mange sære forkortelser til slutt.

Hovedinnlegg skal være HI. Derfor trenger vi en annen forkortelse på trådstarter enn HI. Fra nå av er det TS.

Skrevet

Nå er ikke jeg HI, men tar en råsjanse likevel... Mulig at hun heller vil vi skal bruke ts ;) Hva som brukes er vel samma det? Gulost er gulost :P

Skrevet

Hun har jo ikke det her inne. Hi hr vært brukt her inne i mange år, det er ikke ofte jeg ser det blir brukt ts. Men spiller det noen rolle hvafolk bruker, men skjønner jo hva begge deler betyr

Anonymous poster hash: bec2a...6fb

Skrevet

Hun har jo ikke det her inne. Hi hr vært brukt her inne i mange år, det er ikke ofte jeg ser det blir brukt ts. Men spiller det noen rolle hvafolk bruker, men skjønner jo hva begge deler betyr

Jeg er uenig med deg. Jeg mener helt og holdent at TS har gode poeng i sitt HI.

Skrevet

What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet.

Anonymous poster hash: 659a6...a27
Skrevet

Jeg greier fint å skille mellom DIB språket og det som blir brukt på andre forum. HI er det som blir brukt her, respekter det! Har man et problem så fins det andre forum hvor TS blir brukt som dere kan gå til. Dette er ikke et problem med mindre noen skaper et problem. 

Anonymous poster hash: c7aec...dd5
Skrevet

Jeg greier fint å skille mellom DIB språket og det som blir brukt på andre forum. HI er det som blir brukt her, respekter det! Har man et problem så fins det andre forum hvor TS blir brukt som dere kan gå til. Dette er ikke et problem med mindre noen skaper et problem.

TS er det riktige. Så alle som vil skrive TS skal få gjøre det! HI er selve innlegget og ikke personen bak det.

Skrevet

TS er det riktige. Så alle som vil skrive TS skal få gjøre det! HI er selve innlegget og ikke personen bak det.

Hvem har bestemt at ts er det riktige??? Og hva gjør at ts er mer riktig enn hi? Men uansett så er det vel bare å skrive ts, spiller det noen rolle?

Skrevet

Hvem har bestemt at ts er det riktige??? Og hva gjør at ts er mer riktig enn hi? Men uansett så er det vel bare å skrive ts, spiller det noen rolle?

Fordi Hi står for hovedinnlegg, ikke hovedinnlegger. Blir praktisert på alle andre forum, bare her det har blitt misforstått. På tide å rydde opp i det nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...