Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Hva i alle dager skal jeg kjøpe til de 3 jentene i klassen? De er alke så gode venner og er mye sammen på fritiden. Det er opp og avgjort at de skal gi hverandre gave, men....... hva?? Anonymous poster hash: 34379...f76
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Det er vel jentene som skal kjøpe gave - ikke du??? La jenta selv være med på shopping, hun vet vel hva venninnene liker! Anonymous poster hash: 9e70a...33d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Det er vel jenta de som skal finne på noe der da. Poenget med venninne gaver er vel nettopp at det er venninna som har funnet noe. Anonymous poster hash: ec566...884
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Det lar jeg ungene få bestemme selv. Anonymous poster hash: 21f03...773
Førstemann Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Det er jo greit å gi de en liten hjelpende hånd. Min har en aktivitet i julekalenderen, der du skal lage Pink Marsmellow Fudge som de skal pakke i lekre cellofanpakker og gi til venninnner.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Det ordner ungene med selv. Ofte lager de julegodt eller noe annet selv som de gir hverandre. Anonymous poster hash: e1e72...9ba
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 La ungene bli enig om en pris i samarbeid med voksne. Så tar du ungen med på senteret og lar hun få bestemme helt selv hva hun vil gi til sine venninner. Anonymous poster hash: f7e8c...428
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Veninde? ?? VENNINNE Anonymous poster hash: 52515...021
MammantilNurket Skrevet 7. desember 2015 #9 Skrevet 7. desember 2015 Vanter. Lue. Sokker. Kule strømpebukser. Lipgloss / leppepomade. Øredobber. Badeskum/dusjsåpe/badebombe og loofa/svamp. Neglelakk. Ørepropper til iPod (mange morsomme på Accesorize). Mobildeksel. Lommelykt/hodelykt. Hjemmelaget julegodt. Fint krus og sjokolade til kakao.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 Veninde? ?? VENNINNEAnonymous poster hash: 52515...021 seriøst?? Anonymous poster hash: 34379...f76
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #11 Skrevet 7. desember 2015 Veninde? ?? VENNINNEAnonymous poster hash: 52515...021 seriøst?? Anonymous poster hash: 34379...f76 Ja, seriøst. Pinlig å ikke kunne stave venninne. Anonymous poster hash: 52515...021
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #12 Skrevet 7. desember 2015 Veninde? ?? VENNINNEAnonymous poster hash: 52515...021 seriøst?? Anonymous poster hash: 34379...f76 Ja, seriøst. Pinlig å ikke kunne stave venninne. Anonymous poster hash: 52515...021 Pinlig å være så blottet for antenner Anonymous poster hash: 6448e...606
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #13 Skrevet 7. desember 2015 Jenten min kjøpte sånne bokstavsmykker på CMYK til venninnene sine. Kunne velge mellom gull og sølv farge. Da fikk de selvfølgelig sin forbokstav ☺️ Søte venninnegaver til 98 kr pr smykke ☺️ Anonymous poster hash: 8bdc9...593
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #14 Skrevet 7. desember 2015 Veninde? ?? VENNINNEAnonymous poster hash: 52515...021 seriøst??Anonymous poster hash: 34379...f76 Ja, seriøst. Pinlig å ikke kunne stave venninne.Anonymous poster hash: 52515...021 Må være mer pinlig å føle behov for å korigere en annen mammas skrivefeil..... Er ikke det noe du prøver å lære barna dine? Å ikke kritisere? Snakke ned andre? Å være raus nok til å godta at noen er sånn og andre slik? Å godta mennesker med eller uten skrivefeil? Du påpeker først feilen, og deretter påstår du at det er pinlig a jeg ikke kan stave ordet rett..... Detsier vel mer om deg enn om meg. Anonymous poster hash: 34379...f76
sug lut Skrevet 7. desember 2015 #15 Skrevet 7. desember 2015 Send henne på på Glitter, TGR eller Søstrene Grene. Det er i hvert fall hovedleverandører for venninnegaver her.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #16 Skrevet 7. desember 2015 Veninde? ?? VENNINNEAnonymous poster hash: 52515...021 seriøst??Anonymous poster hash: 34379...f76 Ja, seriøst. Pinlig å ikke kunne stave venninne.Anonymous poster hash: 52515...021 Må være mer pinlig å føle behov for å korigere en annen mammas skrivefeil..... Er ikke det noe du prøver å lære barna dine? Å ikke kritisere? Snakke ned andre? Å være raus nok til å godta at noen er sånn og andre slik? Å godta mennesker med eller uten skrivefeil? Du påpeker først feilen, og deretter påstår du at det er pinlig a jeg ikke kan stave ordet rett..... Detsier vel mer om deg enn om meg. Anonymous poster hash: 34379...f76 Detsier?? Er du sikker?? Gåttabanensåmyekritikkdeterherinne! Anonymous poster hash: fae5b...4f2
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #17 Skrevet 7. desember 2015 I år gikk det i såper og kremer. Hun var på shopping med storesøster her omdagen og kom hjem med ett lass. De hadde havnet over ett tilbud med kremer og såper som luktet sååååååå godt. Siden hun ikke kan bruke slikt selv var det så stas å kjøpe til andre. (Storesøster hadde lurt unna en til seg selv, for hun avr overbevist på at hun har begynt å tåle perfyme. Det endte med at jeg sa hun burde ta en zyrteck og en dusj. Ikke vanskelig å høre kløingen hennes, selv om hun nektet for å ha brukt noe. Ikke vanskelig å lukte en dråpe engang når huset ellers er fritt for lukter) Anonymous poster hash: 3fffc...a92
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #18 Skrevet 8. desember 2015 Veninde? ?? VENNINNEAnonymous poster hash: 52515...021 seriøst??Anonymous poster hash: 34379...f76 Ja, seriøst. Pinlig å ikke kunne stave venninne.Anonymous poster hash: 52515...021 Må være mer pinlig å føle behov for å korigere en annen mammas skrivefeil.....Er ikke det noe du prøver å lære barna dine? Å ikke kritisere? Snakke ned andre? Å være raus nok til å godta at noen er sånn og andre slik? Å godta mennesker med eller uten skrivefeil? Du påpeker først feilen, og deretter påstår du at det er pinlig a jeg ikke kan stave ordet rett..... Detsier vel mer om deg enn om meg. Anonymous poster hash: 34379...f76 Detsier?? Er du sikker?? Gåttabanensåmyekritikkdeterherinne!Anonymous poster hash: fae5b...4f2 Vanvittig at mødre rakker ned på andre mødre for slikt. Dere er virkelig gode forbilder for barna deres. Dere går vel fremerst i "nei til mobbing" tåget også formoder jeg?? Og dere står på barrikadene for å kjempe for barna deres dersom de blir mobbet, eller holdt utenfor. Dere lærer vel barna deres toleranse, og at vi skal godta hverandre, uansett utseende, religion, samfunnsklasse, osv....?? Godt jobba. Men dere skal vite at barna lærer vel så mye av det dere gjør som av det dere sier. Og dere som har en sånn vanvittig dobbeltmoral, dere kan bare skjule den enn så lenge. Anonymous poster hash: 34379...f76
Sheriff Callie Skrevet 8. desember 2015 #19 Skrevet 8. desember 2015 Herregud, hadde jeg skrevet "veninde" hadde jeg blitt veldig glad om noen rettet på meg, tenk om jeg hadde lært mine barn å skrive så grovt feil..? Ikke bruk mødre mobber mødre-kortet, det er bare snilt å gjøre henne obs på en så stygg feil på et så ofte brukt ord..
valnøtta Skrevet 8. desember 2015 #20 Skrevet 8. desember 2015 Herregud, hadde jeg skrevet "veninde" hadde jeg blitt veldig glad om noen rettet på meg, tenk om jeg hadde lært mine barn å skrive så grovt feil..? Ikke bruk mødre mobber mødre-kortet, det er bare snilt å gjøre henne obs på en så stygg feil på et så ofte brukt ord.. Skjerp deg
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #21 Skrevet 8. desember 2015 Herregud, hadde jeg skrevet "veninde" hadde jeg blitt veldig glad om noen rettet på meg, tenk om jeg hadde lært mine barn å skrive så grovt feil..? Ikke bruk mødre mobber mødre-kortet, det er bare snilt å gjøre henne obs på en så stygg feil på et så ofte brukt ord.. Det hun sa. Anonymous poster hash: 0fc11...a33
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #22 Skrevet 8. desember 2015 Veninde? ?? VENNINNEAnonymous poster hash: 52515...021 seriøst??Anonymous poster hash: 34379...f76 Ja, seriøst. Pinlig å ikke kunne stave venninne.Anonymous poster hash: 52515...021 Må være mer pinlig å føle behov for å korigere en annen mammas skrivefeil.....Er ikke det noe du prøver å lære barna dine? Å ikke kritisere? Snakke ned andre? Å være raus nok til å godta at noen er sånn og andre slik? Å godta mennesker med eller uten skrivefeil? Du påpeker først feilen, og deretter påstår du at det er pinlig a jeg ikke kan stave ordet rett..... Detsier vel mer om deg enn om meg. Anonymous poster hash: 34379...f76 Detsier?? Er du sikker??Gåttabanensåmyekritikkdeterherinne!Anonymous poster hash: fae5b...4f2 Vanvittig at mødre rakker ned på andre mødre for slikt. Dere er virkelig gode forbilder for barna deres. Dere går vel fremerst i "nei til mobbing" tåget også formoder jeg?? Og dere står på barrikadene for å kjempe for barna deres dersom de blir mobbet, eller holdt utenfor. Dere lærer vel barna deres toleranse, og at vi skal godta hverandre, uansett utseende, religion, samfunnsklasse, osv....?? Godt jobba. Men dere skal vite at barna lærer vel så mye av det dere gjør som av det dere sier. Og dere som har en sånn vanvittig dobbeltmoral, dere kan bare skjule den enn så lenge. Anonymous poster hash: 34379...f76 Gode forbilder for barna mine? Mine barn er IKKE her inne og slapp av...jeg rakker ikke ned på folk i irl. Men skikkelig gøy å rakke ned på voksne mennesker som ikke kan mer rettskriving enn hva som kreves på 4 trinn.. Anonymous poster hash: 6230a...846
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2015 #23 Skrevet 8. desember 2015 Skamme seg. Tenk om barna dine viste.....hvordan kan du? Anonymous poster hash: 34379...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå