Gå til innhold

Dere som jobber i barnehage.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har der i hemmelighet et favorittbarn i barnehagen? En som har kommet litt lengre inn i hjertet deres?

Føler at min datter er er slikt barn for to av de ansatte i barnehagen, og min datter ELSKER de. Hver dag når vi kommer så kommer en av disse to raskt ut i gangen og ønsker velkommen. Min datter er en skikkelig kosejente og vil alltid opp på armen deres og da koser og klemmer de og tøyser litt.

Jeg føler meg så trygg på hennes vegne der og det gir så god følelse, HVER DAG.

Takk til alle kjærlige fine barnehageansatte som er glad i MITT barn.

Anonymous poster hash: c893b...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har sin plass i hjerte,men noen har selvfølgelig ekstra stor plass💕💕

Skrevet

Jobber ikke i barnehage nå, men jeg var vikar ett år, og da hadde jeg et favorittbarn ja. Vet ikke om det egentlig er "lov", men jeg hadde ikke dårlig samvittighet, for dette var den bråkete/urolige gutten som ingen av de andre kunne noe med. Han som bet og lugget de andre barna, "alltid" gjorde noe galt og fikk kjeft hele tiden og stort sett ble sett på som et forstyrrende element. (Dette er 15 år siden, jeg håper de håndterer sånt bedre nå.)

Jeg syntes så synd på ham, og han var så herlig da han etter hvert begynte å løpe bort til meg og klatre opp i fanget mitt hver morgen. :) Også var jeg litt stolt av at han fulgte beskjeder jeg ga ham når ingen av de andre klarte å få ham til å høre. :P

Anonymous poster hash: 84a3c...1ad
Skrevet

Har der i hemmelighet et favorittbarn i barnehagen? En som har kommet litt lengre inn i hjertet deres?

Føler at min datter er er slikt barn for to av de ansatte i barnehagen, og min datter ELSKER de. Hver dag når vi kommer så kommer en av disse to raskt ut i gangen og ønsker velkommen. Min datter er en skikkelig kosejente og vil alltid opp på armen deres og da koser og klemmer de og tøyser litt.

Jeg føler meg så trygg på hennes vegne der og det gir så god følelse, HVER DAG.

Takk til alle kjærlige fine barnehageansatte som er glad i MITT barn.

Anonymous poster hash: c893b...aa6

Jeg er glad i ALLE barna:-) Er noen som trenger mer oppfølgning enn andre, og da føler jeg at de kommer jeg enda nærmere.

Anonymous poster hash: 68404...a47

Skrevet

Jobber ikke i barnehage nå, men jeg var vikar ett år, og da hadde jeg et favorittbarn ja. Vet ikke om det egentlig er "lov", men jeg hadde ikke dårlig samvittighet, for dette var den bråkete/urolige gutten som ingen av de andre kunne noe med. Han som bet og lugget de andre barna, "alltid" gjorde noe galt og fikk kjeft hele tiden og stort sett ble sett på som et forstyrrende element. (Dette er 15 år siden, jeg håper de håndterer sånt bedre nå.)

Jeg syntes så synd på ham, og han var så herlig da han etter hvert begynte å løpe bort til meg og klatre opp i fanget mitt hver morgen. :) Også var jeg litt stolt av at han fulgte beskjeder jeg ga ham når ingen av de andre klarte å få ham til å høre. :P

Anonymous poster hash: 84a3c...1ad

Syns ikke de blir håndtert noe særlig bedre. Er alltid en som er "den vanskelige", og det er de jeg blir fortest glad i. Man må virkelig se dem, ikke bare behandle de som "den som ødelegger ro og orden". Er vel kanskje de som har jobbet i bhg i årevis som sliter litt med å snu tankegangen sin litt her.

Anonymous poster hash: 68404...a47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...