Gå til innhold

kostholds-veiledning, motivasjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få bort 10 babykilo når jeg starter mandagen med rester etter helgen? (Ostekake og smågodte)... Skal alltid starte på mandag, og feiler så det braker...

 

Ditt beste råd? Hjelper det forresten å bruke shake som erstatter ett eller to måltid, eller er sånt bare tull?

 

Anonymous poster hash: 3d610...64b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutte å starte på mandag. Start på torsdag i stedet (og helgen er en del av greia ved livsstilsendring)

 

Å bli "pulverheks" er ikke lurt. Legg om livet ditt til slik det skal være i stedet for!

 

bruk vektklubb.no eller lignende for å registrere inntak og "uttak" (trening/bevegelse)

 



Anonymous poster hash: 10845...6c5
Skrevet

Kalorier inn og kalorier ut. Starter du uken med rester etter helgen får du spise mindre andre ting den dagen, eller spise sunt resten av uka. 

Shake kan fungere for noen, men det er vel ofte såpass mange kalorier i shaken at man like gjerne kan spise en salat/grønnsaker, eller et lite måltid istedenfor. 



Anonymous poster hash: c75f8...997
Skrevet

 

Slutte å starte på mandag. Start på torsdag i stedet (og helgen er en del av greia ved livsstilsendring)

 

Å bli "pulverheks" er ikke lurt. Legg om livet ditt til slik det skal være i stedet for!

 

bruk vektklubb.no eller lignende for å registrere inntak og "uttak" (trening/bevegelse)

 

 

Anonymous poster hash: 10845...6c5

Hahaha! Pulverheksa.. Fnis!!

 

Anonymous poster hash: 239cd...788

Skrevet

Hvis du vet hvor feilen ligger så vet du jo når du må virkelig kvinne deg opp. Kast alt godteri søndags kveld og stålsett deg til mandagen. De første dagene er riktig nok tunge, men du klarer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...