Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Vi har ingen fine bilder i dåpskjole. Trodde de var fine men når vi ser de på skjerm er alle litt uklare. (Dåpskjolen var lånt og levert tilbake så får ikke tatt nye) Er det ok å bruke et fint hverdagsbilde? Hva er normal tid å sende ut etter dåp? 14 dager? Eller kan man vente litt lengre? Anonymous poster hash: 3b78d...4b5
junimamma81 Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Jeg brukte hverdagsbilde. Hadde heller ikke noe bilde med dåpskjolen
TPK Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Ikke så nøye hvilke klær de har på! Ta på julestasen og ta nye bilder. Bedre med et sent kort enn ingen kort.
VictoriaS Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Jeg brukte litt finere hverdagsbilder av gutten min, og takkekortene ble sendt ut ca en uke etter dåpen
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Nevøen min ble døpt i august, fortsatt ikke fått noe takkekort Anonymous poster hash: 6f287...65d
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har aldri hørt om takkekort ifm dåp en gang, jeg. Bor på sørvestlandet, og her sender vi takkekort etter sengemat, men har til gode å se dåpstakkekort 😏 Men som svar på spm. Jeg hadde ikke reagert om babyen ikke hadde på dåpskjolen. Anonymous poster hash: d6f4f...f21
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har aldri hørt om takkekort ifm dåp en gang, jeg. Bor på sørvestlandet, og her sender vi takkekort etter sengemat, men har til gode å se dåpstakkekort Men som svar på spm. Jeg hadde ikke reagert om babyen ikke hadde på dåpskjolen. Anonymous poster hash: d6f4f...f21 Takkekort etter sengemat?? Trodde det var vanlig med takkekort etter dåp? I allefall i nord - og midtnorge. Anonymous poster hash: 3ced4...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå