Gå til innhold

Hvilken mme er best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 82249...645

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på. Har hørt at mange foretrekker Hipp.

 

For oss var althera best, og den eneste vi kunne bruke da barnet vårt ikke tåler melkeprotein. Det får vi gratis (på blå resept)

 

Anonymous poster hash: 7f43c...5de

Skrevet

Snuppa her drakk alt hun ble tilbudt uansett merke.

Men andre flaske babyer vi var sammen med var somregel veldig kresne både på hvilket merke mme det var og hvilken flaske det kom ut av. Mange foretrakk Hipp. Den er ganske søt i smaken.

For oss var den eneste forskjellen på merkene at noe ga mer gulp enn annen



Anonymous poster hash: ad31f...347
Skrevet

HIPP



Anonymous poster hash: fa16c...b6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...