Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Anonymous poster hash: 82249...645
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Det kommer jo helt an på. Har hørt at mange foretrekker Hipp. For oss var althera best, og den eneste vi kunne bruke da barnet vårt ikke tåler melkeprotein. Det får vi gratis (på blå resept) Anonymous poster hash: 7f43c...5de
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Snuppa her drakk alt hun ble tilbudt uansett merke. Men andre flaske babyer vi var sammen med var somregel veldig kresne både på hvilket merke mme det var og hvilken flaske det kom ut av. Mange foretrakk Hipp. Den er ganske søt i smaken. For oss var den eneste forskjellen på merkene at noe ga mer gulp enn annen Anonymous poster hash: ad31f...347
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 HIPP Anonymous poster hash: fa16c...b6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå