Gå til innhold

Snart i uke 37 å vil føde NÅ...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei :( Har smerter fra en annen verden, tisser meg ut dersom jeg nyser/hoster, halsbrann fra helvette og en kropp som ser ut som en oppblåst pølse!!

Anonymous poster hash: 9c810...41b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Men desverre er det lite man kan gjøre med det.. Husker selv jeg håpet på at fødseln skulle starte i uke 37, men det skjedde ikke før uke 40+6! Jeg holdt på å bli gaaal!

Anonymous poster hash: d3db0...745

Skrevet

Hoff, blir gaaal jeg også tror jeg... Forrige svangerskap fødte jeg tre ule før termin, så dumme meg har "innstilt" meg på at babyen nå også kommer litt før termin.

Tror ventetiden blir laaaang!!! :/

Anonymous poster hash: 9c810...41b

Skrevet

Jeg hadde også innstilt meg på at fødselen skulle skje ihvertfall 2 uker før termin,derfor ble ventetiden så himla lang!! :/ du får proppe i deg tabl mot halsbrannen ( fant noen som dugde på apoteket som er trygge for gravide) og ellers får du ha lykke til med fødsel å kos deg masse med bebisen :)

Anonymous poster hash: d3db0...745

Skrevet

Uff, hold ut! Det føles kanskje lenge, men snart er babyen i armene dine:) Fødte i uke 37 selv, ikke ideelt. Mer oppfølging og styr med litt lav vekt, selv om babyen var sterk og fin og alt gikk fint. Hver dag i magen er bra for babyen:) Forstår at det kanskje ikke er så lett å tenke slik i din situasjon, men. Lykke til:)

Anonymous poster hash: 2d774...458

Skrevet

Fødte 11 dager over første gang, har termin på lørdag. Ikke stress, baby kommer når den er klar!

Anonymous poster hash: 9a4cb...b30

Skrevet

Vet at det ikke er lett, men du må bare slå fra deg tanken. Det kan godt hevde du fortsatt har fem uker igjen. Føder du før, går du ta det som en bonus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...