Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Fått råd om å olje den nye benkeplaten vår i eik med vanlig matolje.. Noen som har prøvd? Anonymous poster hash: 09db4...d15
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Fikk beskjed om å ikke bruke matolje! Men olje som er beregnet for det bruket. Matolje inneholder noe som tørker ut treet. Anonymous poster hash: 11c94...032
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Fikk beskjed om å ikke bruke matolje! Men olje som er beregnet for det bruket. Matolje inneholder noe som tørker ut treet. Anonymous poster hash: 11c94...032 Det har jeg også hørt, fått anbefalt Liberon. Anonymous poster hash: f35a8...c44
Gjest Muji81 Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Ikke bruk matolje nei...det kan harskne. Liberon-oljen er bra. Selv om treplate er noe herk i lengden..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Bruker jordnøttolje på ubehandlet tre. Pappa er skulptør så vi bruker det på skulpturene hans. Vet ikke hvordan det er på en benkeplate der det skal lages mat. Anonymous poster hash: 5c8bb...ad6
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Tåler ikke benkeplaten matolje? Fint skal det være... Anonymous poster hash: 5cb2a...c2b
Puppen og lillemor Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 takk for svar alle sammen - han som monterer kjøkkenet insisterer nemlig på matolje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå