Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Jeg prøver her inne. Jeg har ei datter på 6 år som alltid har vært vanskelig å legge. Virker som om hun er et naturlig b menneske. I perioder kan hun holde på i timevis før hun sovner og hun vekker søsken og lager baluba. Vi har faste rutiner, kveldsmat, skifte, pusse tenner, lese, stryke. Går ut kl 20 og da starter det. Hun løper ut for hver minste ting. Når hun er tom for argumenter er vi over på: jeg er redd. Sjekking under senga, skaper, følge opp. Ingenting hjelper. Jeg blir gal. Det ender m at hun står i trappa og hyler fordi hun er redd og jeg har flere barn som blir vekket og mister søvn de trenger. Jeg trenger tips, for d vi gjør nå funker ikke. Vi har tavle med stjerner, men de er røde hver kveld. Når kvelden kommer blåser hun i både fristelse som kino eller straff som å ta ipad. Noen råd? Anonymous poster hash: 6e0bc...bc2
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Sitt med henne til hun sovner. Det tar kortere tid enn det dere gjør nå. Forbudt å snakke når dere sitter der, da går dere ut. Hun skal sove, men slipper å være alene. Anonymous poster hash: 7f5e8...175
soleia Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Har hatt det same her siste tid, og i periodar før og. Det som til slutt funkar er å legge seg i senga saman med han og prate. I kveld vart det mykje gråting til slutt, sikkert fordi han var trøytt, men og fordi at livet som 6 åring og førsteklassing ikkje alltid er like lett. Min 6 åring er ein filosof med mange tankar. Han legg seg ikkje før 20:30, men i kveld vart klokka 22 før det vart stilt.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Takk for svar dere. Da sitter jeg inne hos henne til hun sovner. :-) Anonymous poster hash: 6e0bc...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå