Gå til innhold

Er det mange her som ikke deler soverom med sin partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Anonymous poster hash: 92ba3...cfa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt separate soverom i flere år. Godt! Begge snorker, han har pustestopp som jeg våkner og blir stresset av.

Anonymous poster hash: e47cb...bf4

Skrevet

Vi har hatt og har separate rom i perioder. Opptil 2 år etter hver fødsel,jeg ble forstyrret av snorking og han av babygråt og ammestyr. Har hatt baby i babynest ved siden av meg i sengen,enkelt og alle får sove.

Hender jeg hiver mannen på gjesterommet,eller legger meg der selv når mannen er sliten,da snorker han mye.

Anonymous poster hash: 7ea9f...c71

Skrevet

har hatt kvart vårt soverom i mangen år,takler ikkje snorking eller andre lyder..sliter med søvn generelt og då blir den minste lyd irriterende...det funker supert..og 4 herlige barn har me og fått desse åra ;)

Anonymous poster hash: 55cb9...613
Skrevet

ja, dette pga snorking og forskjellig arbeidstider, så den ene ikke forstyrrer den andre, ved avreise ankomst osv. sover selvsagt sammen av og til, og på ferier osv. men hva skal barna med to foreldre som ikke fungerer pga lite søvn når de kan ha to foreldre som er fornøyde og våkne?

vi har aldri vært noe klengepar i senga heller, aldri ligget omslynget osv haha. 

Anonymous poster hash: f51de...84a
Skrevet

Ja, han snorker høylytt og skal ha vinduet åpent år ut og år inn. Jeg sovner rett og slett ikke ved begge tilfeller. Skal vi ha et liv sammen må vi ha separate soverom

Anonymous poster hash: 2cfff...77a

Skrevet

Nei, men skulle gjerne hatt...

Anonymous poster hash: 6df26...63e

Skrevet

Ja, vi har små barn under 3 år som er utrygge og våkner mye på natten, for at hele familien skal få sove godt har vi derfor delt oss så mannen sover med eldste og jeg med babyen. Søvn er viktig! Derfor har vi gitt etter for den løsninga som fungerer best..

Anonymous poster hash: f675e...0c2

Skrevet

Nei. Koser i armkroken og holder rundt hverandre i løpet av natta, noe vi begge trives med.

Anonymous poster hash: 5393b...424

Skrevet

Nei. Vi deler soverom, og seng. Men det hender jeg tusler avgårde med dyna mi, hvis han snorker både på ryggen og på sida! Før pleide jeg å sende ham på dør, men har funnet ut at det er mer jobb å få ham ut enn å gå selv.

Anonymous poster hash: c725b...1be

Skrevet

Snorking fra han, og minsten har hatt mye behandling fra fødsel av som gjør at hun har mye vondt og våkner hele natten. Begge vil tilbake, men for øyeblikket får det være sånn, så begge får seg litt søvn ihvertfall 😂

Skrevet

Periodevis sover jeg alene og han med minsten, for jeg skal opp 6 om morgenen og må ha nok søvn, eller blir jeg koko. Det er deilig å sove alene og i fred da. Vil nok sove sammen når barnet blir større, for mannen sover stille som bare det. :) 

Anonymous poster hash: 0fc25...ee3
Skrevet

Ja fordi far ikke sover så godt når ungen ligger i senga vår. Og alle trenger sove. Så da sover vi på 2,5 soverom. Småen i sin seng 1/2 natta. Så oppi min seng til far står opp.

Skrevet

Vi deler ikke rom etter vi fikk baby pga baby er våken mye om natta,mannen min snakker i søvne å er urolig å han skal opp tidlig på jobb. Men i helgene ligger vi sammen. Det er deilig det!!

Anonymous poster hash: 48f61...be3

Skrevet

Haha, har aldri sovet sammen. Han snorker som en gris!

Anonymous poster hash: 9fccd...c33
Skrevet

Kommer nok til å ende opp på hvert vårt rom om snorkingen hans eskalerer mer. Han blir så fryktelig sur om jeg prøver å få han til å snu seg for å dempe snorkingen litt, så av og til sover jeg på gjesterommet nå også. Spesielt når han er forkjøla!

Hadde det ikke vært for det hadde vi aldri vurdert å ikke dele seng, for i bunn og grunn sover jeg bedre med han ved siden av meg (når snorkingen ikke vekker meg)

Anonymous poster hash: 22011...840

Skrevet

Fordi vi har en nyfødt på 1 måned som vi bytter på å passe på om natten

Anonymous poster hash: 2673a...900

Skrevet

Forstår det når søvnkvaliteten er dårlig. Jeg sov også på eget rom med nyfødt.

Men mannen her har ytret ønske om eget soverom for noen år siden. Vi sover begge godt, og eneste grunnen er at han vil være for seg selv og nappe lodd tror jeg. Fullstendig dealbreaker for meg, han fikk beskjed om å finne seg et eget sted å bo hvis han ikke kunne dele soverom. Nå er dette noen år siden, og rommet han hadde sett seg ut er revet og integrert som en del av stua. Så han har vel slått det fra seg.

Anonymous poster hash: 4860f...630
Skrevet

Nei, ingen av oss snorker (ennå!) :) heldigvis.

Anonymous poster hash: 6f1eb...d75

Skrevet

Mannen min sover med eldstemann. Jeg sover med og ammer yngstemann.

Anonymous poster hash: 10662...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...