Gå til innhold

Kosttilskudd tabletter Haircare


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk de i posten ig startet med de igår. Mesteparten av dagen i går var jeg ikke helt meg selv, kvalm, rar mage, ingen energi og sov nesten ingenting inatt. Idag var det like dan.

Jeg kom på at det må være tablettene jeg tar, aldri har jeg følt meg slik. Det er ingen bivirkninger men jeg føler at dette jeg har må være noe slags bivirkninger. Rart at kosttilskuddet skal gi slike bivirkninger?

Det jeg tar skal visstnok hjelpe på hårvekst, tykkelse og glans.

Men tror jeg slutter med dem.

 

Har noen av dere opplevd noe lignende?

 

Har prøvd å Google men får bare erfaringer fra bloggere, men de er vel betalt for å si bare positive ting om dem.

 

Anonymous poster hash: 1e069...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd det. Bruker selv haircare. Er mer sannsynlig at det er tilfeldig



Anonymous poster hash: f4bbf...363
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei!

Har lyst til å dele min erfaring med Haircare, siden jeg ser at de som skriver om dette produktet er tre bloggere som blir sponset  for å gjøre det.. Kanskje ikke de mest pålitelige kildene?

 

Jeg bestilte en eske Haircare. Da jeg mottok esken kunne jeg lese av pakningsvedlegget at dette produktet inneholder hårproteiner, som man også finner i de fleste shampoer og B vitaminer som man får mye billigere ved å kjøpe en eske av på apoteket. Jeg tenkte at jeg bruker opp den esken jeg har bestilt, også bestiller jeg ikke flere. Forventet ikke noe endringer på håret, noe det selvfølgelig heller ikke ble. I skrivet som medfølger står det, typisk nok, at du må bruke produktet i 6 - 12 mnd.(!), for at det skal virke optimalt. Det er ganske lang tid og blir ganske mye penger..

 

Når det nærmet seg slutten av esken, fikk jeg plutselig og uforutsett en ny eske i posten. Jeg leser da det som står med liten skrift bak på pakningsvedlegget, og oppdager at jeg ved at jeg bestilte en eske, har blitt "medlem". Når man først har mottatt eske nr. 2 så er det for sent å returnere denne, man må uansett betale. For å avmelde seg må man inn på LabFarma sine hjemmeside og gjøre en utmeldelse der. Jeg gjorde det, men fikk ingen form for bekreftelse av utmeldelsen i form av kvittering eller mail.

 

Etter en stund mottar jeg igjen en ny pakke med Haircare i posten. Altså pakke nr. 3. Jeg forsøker å kontakte LabFarma, både via deres hjemmeside og telefon, uten å lykkes i oppnå kontakt. Sender dem melding via facebook og får svar etter noen dager. De har da registrert min utmeldelse, men hevder at de ikke hadde mottatt noen utmeldelse før jeg gjorde det på nytt etter å ha mottatt den 3. leveransen. Det er selvfølgelig umulig for meg å bevise noe annet da jeg ikke har noen kvittering på utmeldelse og vise til. Jeg spør om jeg kan få sende tilbake det siste produktet, noe jeg får avslag på. Avmeldelse må skje innen 14 dager før utsendelse fordi "produktet er ferdigpakket". Retur godtar LabPharma bare på den første leveransen, (jeg antar at det ikke er den første leveransen kundene har behov for å sende tilbake, side man bestiller dette i god tro. Det er de neste produktene som man heller ufrivillig mottar, som altså ikke kan sendes tilbake).

 

Noe godt har det allikevel kommet ut av dette. Jeg har (mer eller mindre frivillig..) fått testet Haircare i 6 mnd., (altså den minstetiden LabFarma anbefaler for å oppnå resultat), og jeg kan med hånden på hjertet skrive at produktet gjør ingen forskjell. Selvfølgelig kan det argumenteres med at det virker forskjellig på forskjellige hårtyper osv. Men dette er i hvert fall min erfaring. En annen grunn til at jeg ønsker å dele min erfaring er fordi jeg vanligvis ikke pleier å la meg lure av utspekulerte internettleverandører, men siden jeg nå gikk i den fellen, så får jeg i det minste dele min erfaring slik at dere kan gjøre en mer veloverveid beslutning.

 

Takk for at dere tok dere tid til å lese, ønsker dere alle en strålende dag!

Vennlig hilsen K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett humbug og bortkastede penger, men også i verste fall skadelig!

 

Anonymous poster hash: e3be7...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg på samme måte sonder Hi skriver. Etter to dager ga jeg meg. Ingen energi, orket ingenting osv.

Reagerte vel på hårgjær eller hva det var i dem.

 

Anonymous poster hash: b6449...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler sterkt på at det er tilfeldig.

Idag er jeg i kjempeform.

 

Anonymous poster hash: 1b4ef...9f8

Jeg har aldri prøvd de, men kosttilskudd kan gi bivirkninger. Jeg tåler ingen vitamintilskudd, blir kvalm, uvel og får mageknip.

 

Anonymous poster hash: 40410...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...