Gå til innhold

Søndagsmiddag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tråden om fisk som søndagsmiddag, så virker det som de fleste spiser ordentlig søndagsmiddag. Gjør de fleste det?

Det er kanskje den dagen vi har slappest middag, i dag har vi f.eks spist noe då enkelt som hjemmelagde burgere med stekte poteter. Typisk noe som blir slengt sammen og tar 20 min 😊

Vi er alltid på farten på søndager, enten hos venner, på vei hjem fra hytta osv. Og jeg trodde de fleste hedde det sånn.

Men nå begynte jeg å lure på om vi egentlig er litt sære 😄

Anonymous poster hash: 63ecc...6c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vokst opp med tung søndagsmiddag. Men har ikke hatt det hyttegreiene i oppveksten.

Idag har vi hatt kalkun...har litt sånn førjulsting nå og hadde familie og venner til middag.

Men på søndagen er den dagen jeg prøver å ha litt ordentlig middag.

Anonymous poster hash: 7842c...abc

Skrevet

Vi har oftes søndagsmiddag, men ikke alltid. Vi har bedre tid til å lage mat søndag. Ukedager går det ofte veldig fort

Anonymous poster hash: 681b8...bd8

Skrevet

I dag hadde vi hjortegryte. Ofte er vi i familiebesøk om søndagene, da får vi flotte middager. Ellers er søndagen ofte den dagen vi har tid til mat som tar lang tid.

Skrevet

Kan telle på en hånd hvor mange ganger i året vi har skikkelig søndagsmiddag, hos oss er også det en dag vi gjerne er på farten. Vi er på besøk, på skogstur, ved sjøen, på fjellet, hos bestemor, på skøytebanan, i skiløypa eller hva det måtte være. Søndag er den ukedagen vi har tid og ro til å gjøre ting sammen som familie.

Som regel blir søndag restedag, vi tar det som er av rester fra fredag og lørdag og spiser oss mette på det.

Anonymous poster hash: de331...594
Skrevet

Jeg liker egentlig å lage skikkelig søndagsmiddag, men synes det er litt dumt å bruke så mye tid på å stå på kjøkkenet på en søndag. Jeg trives godt med det, men føler det går ut over tiden jeg burde brukt på barna. Det blir ofte stress hvis vi har planer.

Nå har jeg fri hver fredag, så det blir oftest til at vi har mest gjennomført middag denne dagen. Da kan jeg kokkelere mens barna er i bhg, mann og barn kommer hjem til ferdig middag og svigers er ofte på middag på disse dagene.

Anonymous poster hash: 63694...e30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...