Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Altså til barn som er for små til å forstå om dere som foreldre gir de julegave eller ikke. Jeg har kjøpt endel klær til mitt barn på 11mnd som han trenger. De passer nok i februar ca så ikke noe han vil bruke før etter jul. Jeg tenkte uansett pakke det inn bare for min egen skyld egentlig😉, at det ligger gaver til han fra oss også. Leker ol tenker jeg ikke å kjøpe da dette er noe han får av andre pluss at jeg har kjøpt litt ellers. Anonymous poster hash: bd61b...0bc
TPK Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Ja, men det var mest for min del tror jeg, haha.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Ja. Nå er hun rett over to år, men ga henne julegave både den julen hun var 3 måneder, og den julen hun var 1 år og 3 måneder Anonymous poster hash: 9b724...3c2
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Ja. Litt under 2 år gammel - men får i stor grad ting han trenger, men som vi kanskje ikke ville tatt oss råd til helt enda om det ikke var for litt ekstra på julebudsjettet Anonymous poster hash: 6b558...84e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Ikke det første året, fikk lekekjøkken da hun var 1,5 år. Minstemann i år får ingenting fra oss, en liten leke fra storesøster (mest for hennes del). Anonymous poster hash: cb151...25c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Ja, hun får bokstaver til døren sin og sykkelhjelm. Anonymous poster hash: 41e73...2a0
Modesty Blaise. Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Ja, første året mest for vår del. Men når hun var 1,5 år så forsto hun endel av koneptet. Ikke at hun fikk det av oss, men at det var gaver til henne 😄 Hun får ting hun ellers ville ha fått, i fjor fikk hun lekekjøkken og det var en hit fra dag en, og er det fremdeles 😊
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #10 Skrevet 6. desember 2015 Ja. Han blir 11 mnd i desember. Anonymous poster hash: ee685...b3a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #11 Skrevet 6. desember 2015 Ja , her fikk jeg dårlig samvitighet bare tanken om han ikke skulle få noe til jul. Til jul er han 11 månder og jeg og faren har kjøpt klær som han trenger og læreleker som putteboks og sånne ting Skulle vært rart å ikke gi han gave når resten av familien har kjøpt liksom, siden vi skal feire jul hos svigers så har jo de gaver til han også Anonymous poster hash: 8d810...727
skinnfilla Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 Hun er bare 6 uker på julaften, men jentene her synes det var grusomt ar hun ikke skulle få gaver, så hun får en babygym fra oss og hver sin liten leke fra søstrene...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Ja, selvsagt. Men kun en ting. Ikke klær eller praktiske ting i denne omgang. Vil kjøpe en liten leketing som varer litt. Feks en puttekasse. Har også lagt inn ønske til familien om nøktern gavegiving. Ønsker henne en bok fra tante el.l. Hun er 5 mnd på julaften. Anonymous poster hash: f4045...884
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Selvfølgelig. Ikke minst fordi hun har eldre søsken som hadde reagert hvis 1.5 åringen fikk gaver Anonymous poster hash: 8bce0...294
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #16 Skrevet 6. desember 2015 Første julen var han var 3 månender så da kjøpte jeg ingen gave nei. Andre julen kjøpte jeg leker for ca 1000 kr til småen. Anonymous poster hash: 1d598...888
Ladybugg Skrevet 6. desember 2015 #17 Skrevet 6. desember 2015 Jeg går mot strømmen og svarer nei. Mine to elste var 11 mnd første jula og fikk ingen gave fra oss under treet. Fikk mer enn nok fra andre. Har en på 7 mnd nå til jul, får bare 2 små ting ab brødrene. Det ligger nok under juletreet om ikke klær jeg har kjøpt skal ligge der også.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #18 Skrevet 6. desember 2015 Datteren vår fikk til og med julegave det året hun ble født, med termin på julaften og født i romjulen. Anonymous poster hash: 37cfc...d11
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #19 Skrevet 6. desember 2015 Min er 14 måneder på julaften og vi gir henne bare noe småtteri. Første året hun får av oss. Vi har så stor familie og så mye gaver at det blir for mye for de minste. Regner med hun må legges under gaveåpningen også. Hun følger leggerutinene sine slavisk. Anonymous poster hash: 8e095...d4e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #20 Skrevet 6. desember 2015 Eldste fikk ikke noe første jul tror jeg. Fikk en liten ting til jul nr 2 (da var hun 1,5 år). Minste er 6 mnd nå, hun får en rangle. Mest fordi eldste vil reagere om yngste ikke får noe. Anonymous poster hash: f5a54...e77
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #21 Skrevet 6. desember 2015 Hvis ikke foreldrene gidder å gi fordi barnet ikke forstår, så trenger ingen andre å gi heller da? Anonymous poster hash: bc3ba...f93
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2015 #22 Skrevet 7. desember 2015 Hvis ikke foreldrene gidder å gi fordi barnet ikke forstår, så trenger ingen andre å gi heller da? Anonymous poster hash: bc3ba...f93 Det er det samme jeg reagerer på, får her reagerte svigers sterkt på at vi ikke skulle gi noe. Så vi ble enige om å kjøpe gåbil, men da ble deg sure siden dem skulle kjøpe det og sånt var det med hver gave så vi ble bare nødt til å kjøpe noe klær og smått siden hvis ikke kommer søskenbarna hans til å reagere Anonymous poster hash: 8d810...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå