Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Flytting til annen kommune/by ? Tenker pga jobb, skole, familie, nettverk, ny type etc.. At faren har hatt like mye i barnets liv å gjøre som deg selv. Og angrer du ?? Anonymous poster hash: 89a5f...dea
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Jeg hadde ikke flyttet fra barnet mitt - nei. Anonymous poster hash: b143f...f8a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Hadde ikke gjort det frivillig nei. Skal studere samlingsbasert snart og være borte en uke hver mnd ca.. Min datter blir da igjen med min samboer her. Anonymous poster hash: ed44f...dbb
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Hadde ikke gjort det frivillig nei. Skal studere samlingsbasert snart og være borte en uke hver mnd ca.. Min datter blir da igjen med min samboer her. Anonymous poster hash: ed44f...dbb Burde hun ikke heller vært med sin far de ukene?! Jeg hadde ikke gjort det frivillig nei. Anonymous poster hash: ae063...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå