Gå til innhold

Fibromyalgi - Tiden etter fødsel


Linkii87

Anbefalte innlegg

Har hatt fibromyalgi siden jeg var 21. Nå er jeg 28 år og har en baby på 9 mnd. Under svangerskapet og frem til han var rundt 7 mnd har jeg følt meg SÅ bra! Jeg har ikke hatt noe smerter og jeg har følt meg som super kvinne. Helt fantastisk! Så kom vinteren og PANG jeg føler meg som en dritt igjen. Nå har jeg i tillegg begynt å jobbe for fult. Så hver kveld gleder jeg meg til å slappe av litt, men ender med at jeg er helt i koma. Samboeren min sa at jeg så ut som en rusmisbruker. Han får nesten ikke kontakt med meg.

 

Hovedproblemet mitt er: Trenger å sove i 12 timer og føler meg ikke uthvilt. Sterke smerter i kroppen.

 

Så spørsmålet mitt er: Dere med fibro. Er det noen som opplevde at smertene forsvant og kom tilbake for fult? Jeg kjenner jeg blir litt trist. Viste det kom til å komme tibake, men hadde på en måte "glemt" hvor ille det var...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Akkurat det samme opplevde jeg.. Var så bra når jeg gikk gravid med den yngste, men noen måneder etter fødselen så kom smertene tilbake med fornyet styrke... Nå er yngste barnet over 3 år, og dessverre så har det ikke blitt bedre... Jobber fullt, mye sykemeldt på høst/ vinter.. Trening, solarium og tilskudd av magnesium holder det litt i sjakk...

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme opplevde jeg.. Var så bra når jeg gikk gravid med den yngste, men noen måneder etter fødselen så kom smertene tilbake med fornyet styrke... Nå er yngste barnet over 3 år, og dessverre så har det ikke blitt bedre... Jobber fullt, mye sykemeldt på høst/ vinter.. Trening, solarium og tilskudd av magnesium holder det litt i sjakk...

Lykke til!!!

Kan jeg spørre deg om du har flere barn? Hvordan er livet med flere barn med tanke på FM? Kjedelig å høre at du har blitt værre!:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...