Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Synes jeg ser så dradd ut i svart. Er blond og har blå øyne, så kler blått veldig godt. Synes det er nydelig med nude pumps til. Hva ville dere gått for? Svart er jo klassikeren, men det er kanskje blått også? Anonymous poster hash: ac5e9...803
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Synes jeg ser så dradd ut i svart. Er blond og har blå øyne, så kler blått veldig godt. Synes det er nydelig med nude pumps til. Hva ville dere gått for? Svart er jo klassikeren, men det er kanskje blått også? Anonymous poster hash: ac5e9...803 Hadde ikke vært i tvil ut i fra det du skriver, hadde selvfølgelig valgt blått Anonymous poster hash: de681...f42
soleia Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Om du kler marineblått best, så hadde eg gått for det. Er heilt sikkert nok av svarte kjolar der frå før.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Hadde og gått for blått. Jeg eier ikke en eneste svart kjole, og jeg har mange kjoler. Min julekjole i år blir blå. Synes jeg og ser så grå ut i svart. Anonymous poster hash: f6d6f...740
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Blått er klassisk og vakkert. Rart at ikke fler nordiske damer bruker blått, da de fleste kler det bedre enn sort. Anonymous poster hash: 820ed...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå