Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Hei! Først og fremst vil jeg unnskylde for mye info. jeg er en ung dame, som er gravid i uke 18(18+5). Både på fredag og lørdagen hadde jeg sex med barnefaren. Og han kom inni meg og slik, men i dag(søndag) etter jeg hadde stått opp og vært på do så lå jeg i sofaen bare å slappe av, plutselig var det som jeg hadde tisset på meg. Og siden jeg hadde bare truse på så tok jeg det med hendene, første jeg tenkte var kommer blør jeg nå. Så tar jeg hendene ned så kjenner jeg slim. og gikk på badet og der er det masse blank slim, ikke noe farge eller luktet ikke noe vondt. Fant litt på nettet etter svar, men tenkte å høre andre meninger, Hva kan dette slimet kommet av? Men jeg skal spør når jeg skal på sykehuset på neste fredag. Men jeg vil gjerne høres deres mening for hva dere tror det kan være som har skjedd. Anonymous poster hash: edc58...565
Tantrum Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Man får en litt annerledes "utflod" der nede som kan komme i rykk og napp. Noen så mye at man tror man har tisset på seg, Men bare innimellom, og så lenge det ikke lukter, er det innenfor normalen. Når man i tillegg har hatt seks, skal jo alt det ut igjen, sammen med økt utflod, så kan man jo få seg en real "dusj"
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Helt vanlig. Produserer mye slim og væske der nede når man er gravid. I perioder kunne jeg bytte tre truser for dag om jeg ikke brukte truseinnlegg. Anonymous poster hash: a4e24...491
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Det er helt normalt med økt utflod i svangerskapet, og også at utfloden er mer flytende enn før. Jeg slet også mye med der rundt uke 18-20 og det var som om jeg hadde tisset på meg. Var til og med redd det var fostervann så tok en ekstra sjekk hos gynekolog, men det var ingenting galt heldigvis. Er i uke 28 nå, og får fortsatt litt rennende utflod innimellom, men er ikke mye plaget med det lengre. Det KAN jo oså være at det er sædrester i ditt tilfelle, siden dere har hatt sex, men tror ikke det er noe galt. Er det OUL du skal til uka? Da dår du jo en ordentlig sjekk av babyen i alle fall! 😊 Anonymous poster hash: 1d57c...69a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Man får en litt annerledes "utflod" der nede som kan komme i rykk og napp. Noen så mye at man tror man har tisset på seg, Men bare innimellom, og så lenge det ikke lukter, er det innenfor normalen. Når man i tillegg har hatt seks, skal jo alt det ut igjen, sammen med økt utflod, så kan man jo få seg en real "dusj" ❤️Å ha seks❤️ Anonymous poster hash: 082fd...1de
Tantrum Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Man får en litt annerledes "utflod" der nede som kan komme i rykk og napp. Noen så mye at man tror man har tisset på seg, Men bare innimellom, og så lenge det ikke lukter, er det innenfor normalen. Når man i tillegg har hatt seks, skal jo alt det ut igjen, sammen med økt utflod, så kan man jo få seg en real "dusj" ❤️Å ha seks❤️ Anonymous poster hash: 082fd...1de Sånn er det når man har en dydig mobil... Men jeg er sikker på at du skjønte hva jeg mente, ellers hadde du vel ikke hengt her inne
TPK Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Det er mest sannsynlig utflod/sperm/sekret, men når det KAN være fostervann. Du bør nevne det for lege/jordmor neste uke, spesielt hvis det skjer igjen før timen.
Mamma til ♂ - 2012 og ♂ 2016 Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Det er helt normalt med økt utflod i svangerskapet, og også at utfloden er mer flytende enn før. Jeg slet også mye med der rundt uke 18-20 og det var som om jeg hadde tisset på meg. Var til og med redd det var fostervann så tok en ekstra sjekk hos gynekolog, men det var ingenting galt heldigvis. Er i uke 28 nå, og får fortsatt litt rennende utflod innimellom, men er ikke mye plaget med det lengre. Det KAN jo oså være at det er sædrester i ditt tilfelle, siden dere har hatt sex, men tror ikke det er noe galt. Er det OUL du skal til uka? Da dår du jo en ordentlig sjekk av babyen i alle fall! Anonymous poster hash: 1d57c...69a Jeg vet jeg skal skrive på et ark som ikke kom i posten, + mer vet jeg ikke. Men side jeg er så langt på vei så er det sikker en OUL også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå