Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Jeg begynner på sykepleien 35 år gammel. Bare tenker at de aller fleste er vel tidlig i 20 årene. Vil man lett falle utenfor som voksen? Jeg er ikke så utadvendt heller så jeg må si jeg gruer meg litt... Anonymous poster hash: 57011...eb9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Jeg studerer ikke til å bli sykepleier, men i min klasse er vi en god miks. Vi er vel ca 25 i klassen. Noen kommer rett fra VGs, mange er i midten av tyveårene, og vi er vel 6-8 stk som er mellom 35-45. Så her ville du ikke falt utenfor. Veldig sosial klasse, synes det er fint vi er en salig blanding av aldersklasser. Gjør bare positivt for klassemiljøet. Noen kull har færre voksne, noen har fler. Har uansett inntrykk av at det alltid er noen. Tror det vil gå helt fint, jeg sier go for it. Anonymous poster hash: 8bbc1...736
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Spørs hva du vil innafor - i beste fall får du jobbe med de smarteste som skjønner at det lønner seg å ha deg på laget, men om du tenker at dere skal bli bestiser er det jo et smalere utvalg om ikke du er veldig umoden selv. Anonymous poster hash: d8bfd...2a5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Der jeg går på sykepleien er det mange voksne, opptil 45 år. De voksne har dannet sine egen gjeng, lettere å få forståelse for barn og slikt Anonymous poster hash: e9f17...a63
SuperFries Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 På sykepleien bør man ikke falle ut, for der er det studenter i alle aldre. Faktisk færre rett ut fra videregående, enn de noe eldre.
TPK Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Akkurat inne helsefag er det nok studenter i "alle" aldre.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Jeg tar sykepleie, vi er ca 150 på kullet og iallefall halvparten må nå være over 30! Det er flere over 40 og faktisk også noen i 50-årene. Lykke til! Anonymous poster hash: 31680...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå