Gå til innhold

Dere med silikon og som fikk barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere til å amme? Smertefullt? Jeg er bare 13 uker på vei, og stresser litt siden jeg ikke har fått melk i puppene enda (fikk det rundt 16 uker m/ første, uten silikon). Men måtte operere to ganger for å rette opp feil m/ et års mellomrom. Er nå litt over 1 år siden min siste operasjon og er SÅ redd for å ikke få til å amme :(

Anonymous poster hash: 4daba...f09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at du ikke har fått melk enda? Jeg har ikke lekket eller kunnet klemme ut noe råmelk i mine graviditeter, men har ammet mye og lenge likevel.

Det er nok ikke så mye du kan gjøre med det nå uansett, så prøv å slappe av! De fleste emd silikon kan vel amme så vidt jeg vet. Og det blir folk av flaskebarn også :-)

Skrevet

Det hjelper deg ikke å være bekymret, du får ta det som det kommer 😊 Jeg har tre friske og raske barn flasket opp på mme 😊

Anonymous poster hash: cdb8d...227

Skrevet

Jeg har silikon og hadde mer enn nok av melk. Men jeg måtte bruke Syntocinon spray (oxytosin) for å få hjelp til å slippe fra meg melken. Tror ikke det hadde noe med selve silikonen å gjøre, mer psykisk med stress osv...

Jeg har hørt at skal ikke melke ut melk fra brystene under graviditeten,  at du bør la dem være til etter barnet er født. Husk at ved melking så setter du igang hormonproduksjon som ikke skal være igang imens du har barn i magen. Altså jeg tror ikke det er noe farlig, men ikke ideelt.

Hør med legen eller jordmora om dette du :)

De aller fleste jeg vet om som har silikon og som har fått barn, har ammet barna sine helt uten problemer :)

Det at silikon hemmer ammingen er nok mest bare skremselspropaganda....

Anonymous poster hash: 9c6c4...dee
Skrevet

HI her.

Jeg har en familie som mener at man er en dårlig mor om man ikke ammer - så meningene dems henger over meg som en grå sky...

Håper virkelig det går, men vet jo selvfølgelig at de ikke lider av mme heller. Men pga familien føler jeg et stort nederlag hvis det ikke fungerer.

Skrevet

HI her.

Jeg har en familie som mener at man er en dårlig mor om man ikke ammer - så meningene dems henger over meg som en grå sky...

Håper virkelig det går, men vet jo selvfølgelig at de ikke lider av mme heller. Men pga familien føler jeg et stort nederlag hvis det ikke fungerer.

Familien din kan bare holde kjeft! Hvis du skal stresse med dette pga. prestasjonspress fra familien din, så er sjansen stor for at du skal stresse vekk melka. Stress gir ikke god melkeproduksjon.

Anonymous poster hash: edf5d...fce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...