Gå til innhold

MÅ man ha kjole på julebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på julebord i går. Første med denne jobben og første på mange år. Jeg er ikke blant de tynneste i verden og jeg føler meg ikke vel i kjole så jeg hadde kjøpt meg en finbukse og en fin topp. Følte meg for en gangs skyld pyntet og litt fin. Så får jeg kommentar fra en kollega "går du i bukse??!"....er det så galt da? Det er ikke et kjempekonsern dette men en liten barnehage.

Anonymous poster hash: 108bf...850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart man kan være fin i bukse. Ikke tenk så mye på det, du. Noen ganger sier folk ting uten å tenke seg så mye om... 

Anonymous poster hash: ff0ee...57f
Skrevet

Man må jo ikke det. Men ikke ta den kommentaren negativt. Kollegaen tenkte sikkert bare at du hadde vært flott i kjole ;)

Anonymous poster hash: 48ad1...1a3

Skrevet

Kanskje hun er som meg å mener at i en festlig anledning er en flott mulighet til å ha på seg en kjole og pynte seg litt ekstra. Det betyr ikke at det er den rette måten å gjøre det på.

Anonymous poster hash: 61401...03b

Skrevet

Nei, det må man ikke! Men sikkert ikke vondt ment av kollegaen din. De første har jo kjole så hun hadde kanskje ikke tenkt på at bukse er et alternativ.

Anonymous poster hash: ab686...3e8

Skrevet

Kanskje hun er som meg å mener at i en festlig anledning er en flott mulighet til å ha på seg en kjole og pynte seg litt ekstra. Det betyr ikke at det er den rette måten å gjøre det på.

Anonymous poster hash: 61401...03b

Ser den...men jeg hadde pyntet meg ekstra. Både topp og bukse var av finvarianten...og med ekstra stæsj var jeg pyntet. Men måten det ble sagt på gjorde at jeg endte bare opp med å føle meg dum resten av kvelden..

HI

Anonymous poster hash: 108bf...850

Skrevet

Nei, jeg var på julebord i går, flere pene damer med bukser. Mange uhøflige mennesker rundt om.

Anonymous poster hash: f16fb...adb

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Jeg elsker å gå i kjole, men det er så få anledninger hvor jeg kan pynte meg med kjole så jeg griper enhver mulighet med begge hender ;)

MEN jeg hadde ikke reagert om andre kommer i bukse (så lenge det ikke er jeans/joggis), man kan jo bli veldig fin i bukse og en pen overdel, også :)

Skrevet

Nei du må ikke ha kjole :) Men var selv på julebord fredag og så ingen med bukse. I vårt julebord snakket vi mye om de søte kjolene vi hadde på. Vi er voksne damer alle mann. Og mennene på jobb syntes det var flott og kommentere de også.

Kan det være at vi går for lite i kjole? ;)

Anonymous poster hash: c680b...2b2

Skrevet

Jeg gikk i buksedress, må ikke ha kjole på.

Skrevet

Fint å vite at våre barnehageansatte er opptatt av at damer skal gå i kjole, menn i bukse...

Gå i bukse når du føler deg fin i det!

Skrevet

jeg hadde det ikke, jeg hadde en pen skjorte og pen bukse :)

Skrevet

man kan være*

Anonymous poster hash: 04537...72f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...