Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Jeg har 5 venninner som betyr alt for meg på hver sin måte. Jeg skal gifte meg, og vet ikke hvem jeg skal velge. Kan jeg ha alle 5?? Anonymous poster hash: ea7e3...be3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Det er bare en som kan være forlover på papiret. Men du kan jo ha så mange "brudepiker" som du vil. Hadde du stilt med 5 brudepiker/forlovere ville jeg trodd at du var bridezilla og oppmerksomhetsjunkie... som var ute etter å bruke bryllupet som showoff. Men helt sikkert noen som mener det stikk motsatte som meg Anonymous poster hash: eddd5...57c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Galskap! Trekk lodd, i alles nærvær. Anonymous poster hash: d858b...a70
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Bridezilla tenker jeg om de brudene som har flere enn en forlover. Kan forsåvidt skjønne at det er to forlovere hvis "hovedforlover" er høygravid eller hsr en nyfødt baby når bryllupet er. Men tre, fire, fem pluss er overkill. Anonymous poster hash: ae1a4...f57
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #5 Skrevet 6. desember 2015 Man kan ha mer enn en på papiret også. Men fem hørtes veldig spesielt ut. Hvordan skal de fordele forloveroppgavene tenker du? Er det fem bestevenner? Det er lett at det blir "for lite å gjøre" og noen føler de ikke er skikkelig forlover likevel. Anonymous poster hash: 12cc5...449
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Det er bare en som skal skrive under på papirene. Du velger en. Jeg var "medforlover" i et bryllup. Bruden hadde falt for å ha to (ei venninne som absolutt ikke var støtten i livet) og meg (som virkelig på alle måter har søttet henne). Det var et mareritt å skulle ha noe felles med henne til bruden under middagen osv, men jeg klarte da å snekre i hop noe hun kunne være med på å gjennomføre. Anonymous poster hash: 2bf46...cf5
Nyttårs barn Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Velg en du, litt fjortis med mange forlovere... Men så heldig du er som har så mange gode venninner
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Helt vanlig i andre land. Fint er det også Gjør det som er best for deg. Anonymous poster hash: bc495...c6c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Herregud. Nei. Man har ikke fem forlovere. Anonymous poster hash: 4da2a...e3f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #10 Skrevet 6. desember 2015 Er alle fra samme gjeng? Vil alle bidra? Vil alle være forlovere? Anonymous poster hash: fa7aa...e7f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #11 Skrevet 6. desember 2015 Du bør velge 1 forlover, og så feks ha resten som brudepiker. Hvem av de ringer du først hvis det skjer noe stort/viktig/farlig? Det må vel være en av de du føler deg mer nær enn de andre? Hvis det er vanskelig å plukke en av de 5 kan du jo bruke en søster e.l. som forlover? Det er skikkelig sært å ha mer enn 2 forlovere. Anonymous poster hash: ad1b2...0d6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 Det er bare en som kan være forlover på papiret. Men du kan jo ha så mange "brudepiker" som du vil. Hadde du stilt med 5 brudepiker/forlovere ville jeg trodd at du var bridezilla og oppmerksomhetsjunkie... som var ute etter å bruke bryllupet som showoff. Men helt sikkert noen som mener det stikk motsatte som meg Anonymous poster hash: eddd5...57c Jeg hadde to forlovere, begge på papiret. Om det går.meg 5 veit jeg ikke. Men to går I allefall 😉😉 Anonymous poster hash: f70d2...d2b
Keiserpingvin Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 GJør det du føler for! Dette er ditt bryllup, og da skal du gjøre som du har lyst til. Men tenk deg godt om, vil alle dine 5 venninner klare å samarbeide for å gjøre dagen knirkefri for deg? Klarer de å fordele oppgavene seg imellom, uten at du må mekle og fordele for de sånn at alle blir fornøyde med det de skal gjøre? Er det stor takhøyde hos de alle sammen, eller ligger det mulige dramascener og venter? Dette er viktige ting å tenke over, men hvis du er sikker på at de klarer å håndtere ansvaret sammen, så kjør på! Hvis andre synes det er sært får de bare synes det, dette er tross alt DITT bryllup, ikke deres, og du skal få feire sånn som du og din kommende mann ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå