Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #1 Skrevet 6. desember 2015 Hei. Jeg har begynt å gå ned i vekt, å starte et sunnere kosthold og en mer aktiv livsstil. Målet er å gå ned totalt 50-60kg uten noe spesielt hastverk eller noe, hittil er 15 kg borte. Men nå begynner jeg virkelig å slite i matveien, ingenting frister og mat blir som oftest ikke mer enn ok og "stress". Det er hovedsakelig frokost og lunsj jeg sliter med da jeg aldri har vært noe glad i frokost generelt eller brødprodukter. (Ser også ut som for mange karbohydrater er noe min kropp reagerer mye på og går lettere opp i vekt av). Kjøpte en nokabar i går da det ble tid for lunsj under juleshoppingen, og syntes den var både god og greit mettede til enten en lett lunsj eller lite måltid. Så fristet å prøve flere produkter. Så derfor lurte jeg på om det er noen som har noen erfaring med å bytte ut 1-2 måltider om dagen med noka, enten det er frokost, lunsj eller middag? Ønsker ikke jojo-slanking men alternativ slik at jeg kan få tilbake ordentlig matlyst igjen. Tenker heller ikke bytte ut alle måltidene om dagen med slike produkter, maks 2! Noen med erfaring? Anonymous poster hash: ddfc0...987
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #2 Skrevet 6. desember 2015 Dytt Anonymous poster hash: ddfc0...987
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Jeg har god erfaring med Noka. Produktene var gode, jeg gikk ned i vekt og synes det gikk greit å gå på det over tid. Jeg byttet ut alle måltidene. Noen ganger alle måltidene utenom middag. Etter mange kilo ned, (og opp og ned og opp og ned) ble jeg kronisk syk og måtte etter en stund gi opp hele kampen med Noka.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #4 Skrevet 6. desember 2015 Huff da, tenker hovedsaklig bare å bytte ut frokost og lunsj, eller bare en av de. Sliter med å finne ut hva jeg har lyst til å spise og finne på sunne alternativer, og med en liten en på slep er det ikke helt enkelt å stå å lage salat hver formiddag heller Og de gangene pappaen jobber kveld kan jeg sikkert bytte ut til noka middag. Men hvis det er god erfaring med å bruke det så tror jeg at vi går for det Anonymous poster hash: ddfc0...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå