Gå til innhold

Hva slags behov har du

Anbefalte innlegg

Skrevet

ift romantikk og nærhet? Hva skjer hvis du ikke får dekket behovene av mannen?

Anonymous poster hash: a3371...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir jeg jevnt over irritert - på alt og alle. Så får jeg litt nærhet eller sex så stråler jeg som ei sol igjen. Pussig 

Anonymous poster hash: fed1c...c9c
Skrevet

Da blir jeg jevnt over irritert - på alt og alle. Så får jeg litt nærhet eller sex så stråler jeg som ei sol igjen. Pussig  Anonymous poster hash: fed1c...c9c

synes ikke det er så pussig :)

Anonymous poster hash: a3371...e91

Skrevet

Kroppskontakt daglig, kyss, klem, stryke på, noen gode ord. Og sex mer eller mindre daglig.

Har aldri vært i forhold hvor jeg ikke har fått det. Passer på å bli sammen med en med noenlunde samme behov. Men om en mann trakk seg unna nærhet så ville jeg prøvd å finne ut hvorfor og sett om vi kunne fikse det. Hvis ikke så hadde jeg gått. Livet er for kort til å leve i et platonisk forhold som ville fått meg til å føle meg ensom og som ville fått meg til å føle at min kvinnelighet forsvant.

Anonymous poster hash: f4477...7f0
Skrevet

De er veldig begrenset. Liker best å være for meg selv mest mulig så etter en dag med barna har jeg fått min dose nærhet og vel så det. Det er koselig med klemmer fra barna, men det rekker mer enn langt nok for meg.

Mannen forventer jeg sex av jevnlig, men er ikke av typen som trenger kos før eller etter sex, heller ikke ellers.

Anonymous poster hash: 4c4df...2a4

Skrevet

Jeg har nok veldig stort behov for sex og nærhet. Også få høre at han elsker meg, er glad i meg, og synes jeg er fin.

Dette er grunnet en jævlig barndom, og ingen kjærlighet. Så har nok et ekstra stort behov for det. Men nå er jeg flink til å selv kose mye, ta initiativ til sex, og fortelle han hvor deilig han er, og hvor mye jeg elsker han. Så jeg tar jo selv ansvar for å få dekket behovet mitt. Takk og pris er han veldig kosete, og glad i sex og meg og.

Anonymous poster hash: 5fc35...5c5
Skrevet

Varierer veldig. Da vi hadde baby var behovet lite. Nå er det større. Må ha litt kos og nærhet hver dag. Vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg ikke fikk nok nærhet... Hadde nok mistet mye av følelsene da tror jeg.

Romantikk... Han er ingen stor romantiker, men er en hverdagsromantiker, og det liker jeg :)

Anonymous poster hash: 08fd9...698

Skrevet

Veldig lite. Har ikke mann, men en elsker jeg treffer en sjelden gang når behovet for sex melder seg. Ordner resten selv.

Får så mye nærhet og klemmer av ungene at jeg ikke har behov for noe ellers. Vil bare være i fred på kveldene når de er i seng, så kunne ikke tenke meg en mann nå.

Anonymous poster hash: 40c41...e6b
Skrevet

Trenger egentlig mest den følelsen at han er der, klem , hverdags kos, gode ord og kyss setter jeg pris på:) trenger langt fra sex hver dag, men jevnlig.

Skrevet

Jeg blir dritt sur! Trenger nærhet daglig, er mannen hjemme fra jobb vil jeg gjerne ha han flere ganger til dagen om vi har sjans!

En grunn til at barna her ikke sover i sengen vår!

Anonymous poster hash: 2d1f5...b9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...