Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Anonymous poster hash: b2d2f...22e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Tjohei? Anonymous poster hash: 32b7d...419
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Sorry... Feil knapp! Mannen er på fest og jeg har gledet meg til en kveld alene (etter ungene har sovnet;)). Men nå driver han å sender meldinger og ringer i et kjør! Sa pent at nå må han gå å feste med gutta, meg kunne han snakke med i morgen, og nå kommer det haugevis med "elsker du meg ikke lenger" meldinger. Van er så full at han knapt klarer å skrive rett. Det var den kvelden liksom...:/ Når jeg er ute ringen han meg også, og sutrer fordi jeg ikke heller ville være hjemme med han, spør om jeg ikke elsker ham, om jeg har funnet meg en annen. Det frister faktisk.. Å finne meg en som ikke er så jæ*** needy! Er jeg kravstor som vil være litt i fred? Har vært sammen i over ti år og han skal helst sitte hele dagen å holde meg i handa, ordene "elsker deg" har han sagt så mange ganger at det er oppbrukt. Han sier det sikkert 100 ganger daglig. Holder ikke ut. Han har klart kvelt all kjærlighet jeg en gang hadde! Får sikkert tyn her av dere, men dette er faktisk et stort problem for meg, som jeg ikke føler jeg kan snakke med noen om...:/ Anonymous poster hash: b2d2f...22e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 I tretida kommer van nok sjanglende inn døra, opp i senga med spyånde for å overøse meg med klissete og snøvlete kjørlighetserklæringer. Anonymous poster hash: b2d2f...22e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Jeg hadde blitt sprø, kunne aldri hatt det sånn... Jeg har ganske stort behov for alenetid og er veldig glad jeg har en mann som er flink til å aktivisere seg selv uten at vi trenger følge etter hverandre hele tiden. Sjalusi er også veldig lite sjarmerende altså... Anonymous poster hash: 81366...03d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Jeg hadde blitt sprø, kunne aldri hatt det sånn... Jeg har ganske stort behov for alenetid og er veldig glad jeg har en mann som er flink til å aktivisere seg selv uten at vi trenger følge etter hverandre hele tiden. Sjalusi er også veldig lite sjarmerende altså... Anonymous poster hash: 81366...03d Veldig... Jeg er så lite sjalu at han blir sur pga det også. Er visst ikke sjalu fordi keg ikke elsker ham i følge ham😡 Jeg kan ikke gå å legge meg når jeg vil uten at han sutrer. Enten hadde han gledet seg til å sitte å se film med meg, ellers hadde han gledet seg til å legge seg tidlig med meg. Jeg kan ikke velge tydeligvis. Eller jeg gjør jo som jeg vil, men så er det den furtinga da!😖 Anonymous poster hash: b2d2f...22e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Hadde aldri taklet det. Han må være slitsom å bo sammen med.. Parterapi muligens? Anonymous poster hash: 85ad6...1cc
Gjest Sommerfuggel Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Hvis du skriver at du er så sliten at du går og legger deg må som ungene har sovnet, godtar han det? Eller fortsetter han å kjøre telefonterror etter det, og beskylder deg for å ikke elske ham bare fordi du legger deg tidlig? Hvis han gjør det siste så hadde jeg klikka sidelengs! Da hadde jeg halt ham ut av senga kl 7 dagen etter, og sutra "elsker du meg ikke?" når han heller vil sove enn å stå opp med meg! Da kunne han sett hvor idiotisk han oppfører seg! Jeg syns det er koselig når partneren sender en hilsen selv om han er ute med gutta, men det styret til mannen din, det hadde jeg ikke orket!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Haha, sånn er min også på fylla. Heldigvis er han noenlunde normal i edru tilstand, ellers hadde jeg ikke holdt ut 🙈 Anonymous poster hash: c74e7...335
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Sånn er Samboeren min og😑. Utrolig slitsomt! Men vi har bare vært i lag i 2 år. Kommer det til å vare i ti år??😱. Tenkte det kom til å roe seg etterhvert jeg... Har din alltid vært sånn hi?🙄 Anonymous poster hash: 9b283...477
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 Hvis du skriver at du er så sliten at du går og legger deg må som ungene har sovnet, godtar han det? Eller fortsetter han å kjøre telefonterror etter det, og beskylder deg for å ikke elske ham bare fordi du legger deg tidlig? Hvis han gjør det siste så hadde jeg klikka sidelengs! Da hadde jeg halt ham ut av senga kl 7 dagen etter, og sutra "elsker du meg ikke?" når han heller vil sove enn å stå opp med meg! Da kunne han sett hvor idiotisk han oppfører seg! Jeg syns det er koselig når partneren sender en hilsen selv om han er ute med gutta, men det styret til mannen din, det hadde jeg ikke orket! Slo av lyden på mobilen. Kan si jeg sovna på sofaen eller noe. Anonymous poster hash: b2d2f...22e
Gjest Sommerfuggel Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Hvis du skriver at du er så sliten at du går og legger deg må som ungene har sovnet, godtar han det? Eller fortsetter han å kjøre telefonterror etter det, og beskylder deg for å ikke elske ham bare fordi du legger deg tidlig? Hvis han gjør det siste så hadde jeg klikka sidelengs! Da hadde jeg halt ham ut av senga kl 7 dagen etter, og sutra "elsker du meg ikke?" når han heller vil sove enn å stå opp med meg! Da kunne han sett hvor idiotisk han oppfører seg! Jeg syns det er koselig når partneren sender en hilsen selv om han er ute med gutta, men det styret til mannen din, det hadde jeg ikke orket! Slo av lyden på mobilen. Kan si jeg sovna på sofaen eller noe. Anonymous poster hash: b2d2f...22e Høres ut som en god plan
klishe89 Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Jeg hadde bare lagt fra meg tlf. Du må ikke være tilgjengelig hele tiden
Syngensang Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Eg hadde iallefall fått fnatt!!! Men bortsett frå medkjensle har eg ikkje nokon gode råd. Sambuaren min er ikkje sånn heldigvis så eg veit ikkje kva som kan hjelpe. ..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 Synes du skal prise deg lykkelig. luksusproblem. Tenk å ha en som elsker deg sånn. Min mann blir vemmelig i fylla, han truer med brudd og sier stygge ting. Det finnes verre enn det du opplever. forklar han at du trenger space.. At han bør si jeg elsker deg litt sjeldnere slik at det får mer mening og be han respektere at det ikke er mld og telefoner når dere er ute. Elsker han deg slik han sier bør han også følge dette for å ville deg vell. Anonymous poster hash: 924f1...393
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #16 Skrevet 6. desember 2015 Hvordan gikk det hi? Anonymous poster hash: a41b7...4d6
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #17 Skrevet 6. desember 2015 Synes du skal prise deg lykkelig. luksusproblem. Tenk å ha en som elsker deg sånn. Min mann blir vemmelig i fylla, han truer med brudd og sier stygge ting. Det finnes verre enn det du opplever. forklar han at du trenger space.. At han bør si jeg elsker deg litt sjeldnere slik at det får mer mening og be han respektere at det ikke er mld og telefoner når dere er ute. Elsker han deg slik han sier bør han også følge dette for å ville deg vell. Anonymous poster hash: 924f1...393 Så fordi du har det ille så skal ikke HI få lov til å klage? Hadde følt meg kvelt om samboeren min var som han til HI. Og du anonym 393 burde jo gjøre det slutt. Anonymous poster hash: 378d9...385
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå