Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Hvor kjøper dere BH?Har brukt å kjøpe på Cubus, men selv der er størrelse A for stor. Tips? Anonymous poster hash: 09e20...9c3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Jeg vet at str AA finnes på HM Anonymous poster hash: a0c56...dea
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 kjøper i barneavdeling Anonymous poster hash: bc3a5...003
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 kjøper i barneavdeling Anonymous poster hash: bc3a5...003 Hø? Finnes det brystholdere for barn? Tjaja, man lærer så lenge man lever Men vil de ikke isåfall bli veldig korte i reima? HI Anonymous poster hash: 09e20...9c3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Jeg vet at str AA finnes på HM Anonymous poster hash: a0c56...dea Takk for tips, skal sjekke ut HI Anonymous poster hash: 09e20...9c3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 kjøper i barneavdeling Anonymous poster hash: bc3a5...003 Hø? Finnes det brystholdere for barn? Tjaja, man lærer så lenge man lever Men vil de ikke isåfall bli veldig korte i reima? HI Anonymous poster hash: 09e20...9c3 Skulle det ikke finnes bh for barn? Det er da helt normalt at en del jenter får bryster fra 10-11-års alderen Anonymous poster hash: 2350b...065
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 kjøper i barneavdeling Anonymous poster hash: bc3a5...003 Hø? Finnes det brystholdere for barn? Tjaja, man lærer så lenge man lever Men vil de ikke isåfall bli veldig korte i reima? HI Anonymous poster hash: 09e20...9c3 Skulle det ikke finnes bh for barn? Det er da helt normalt at en del jenter får bryster fra 10-11-års alderen Anonymous poster hash: 2350b...065 Men de går vel ikke med bh? En topp ja, men bh? Anonymous poster hash: 79333...fb2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Trenger man bh når man har a-cup? Jeg spør fordi jeg faktisk lurer på det altså, ikke for å være frekk! Jeg har nemlig f-cup og vet ikke hvordan det er å ha a-cup... Anonymous poster hash: ab78a...bc3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Trenger man bh når man har a-cup? Jeg spør fordi jeg faktisk lurer på det altså, ikke for å være frekk! Jeg har nemlig f-cup og vet ikke hvordan det er å ha a-cup... Anonymous poster hash: ab78a...bc3 Når jeg hadde a-cup (er noen kilo siden) så brukte jeg bh for å få litt pupper. Jeg synes ikke det var så veldig gøy å være omtrent flat Anonymous poster hash: 79333...fb2
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #10 Skrevet 6. desember 2015 Jeg kjøpte for noen år siden utrolig gode BH´er med olje i paddingen hos Kapahl. De var supre og gav naturtro litt ekstra. Dessverre har jeg aldri funnet flere slike. Noen som vet om sted de selger slike? Anonymous poster hash: e5d81...909
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #11 Skrevet 6. desember 2015 kjøper i barneavdeling Anonymous poster hash: bc3a5...003 Hø? Finnes det brystholdere for barn? Tjaja, man lærer så lenge man lever Men vil de ikke isåfall bli veldig korte i reima? HI Anonymous poster hash: 09e20...9c3 Skulle det ikke finnes bh for barn? Det er da helt normalt at en del jenter får bryster fra 10-11-års alderen Anonymous poster hash: 2350b...065 Men de går vel ikke med bh? En topp ja, men bh? Anonymous poster hash: 79333...fb2 Jo, kanskje det? Aner ikke hehe, men noen får jo tidlig ganske store og må vel ha bh. Ikke at det er nødvendig når man må ha a-cup, men? Anonymous poster hash: 2350b...065
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #12 Skrevet 6. desember 2015 Jeg kjøpte for noen år siden utrolig gode BH´er med olje i paddingen hos Kapahl. De var supre og gav naturtro litt ekstra. Dessverre har jeg aldri funnet flere slike. Noen som vet om sted de selger slike? Anonymous poster hash: e5d81...909 På HM har de noen som heter superpush. Innebygd pad, ikke olje, men funker som bare det. Anonymous poster hash: 522e3...e74
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 Trenger man bh når man har a-cup? Jeg spør fordi jeg faktisk lurer på det altså, ikke for å være frekk! Jeg har nemlig f-cup og vet ikke hvordan det er å ha a-cup... Anonymous poster hash: ab78a...bc3 Jeg har litt større pupper, en liten B, men jeg trenger egentlig ikke BH. Det er noe jeg bruker innimellom fordi det er tabubelagt å gå utn, men jeg har for eksempel sjelden BH på når jeg løper. Anonymous poster hash: 3f923...4a4
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Trenger man bh når man har a-cup? Jeg spør fordi jeg faktisk lurer på det altså, ikke for å være frekk! Jeg har nemlig f-cup og vet ikke hvordan det er å ha a-cup... Anonymous poster hash: ab78a...bc3 Jeg fant ut at jeg egentlig ikke trengte det, og sluttet derfor å bruke det. Syntes bare det var ubehagelig, og trives med å være flat uansett. Anonymous poster hash: ddab1...d01
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #15 Skrevet 6. desember 2015 kjøper i barneavdeling Anonymous poster hash: bc3a5...003 Hø? Finnes det brystholdere for barn? Tjaja, man lærer så lenge man lever Men vil de ikke isåfall bli veldig korte i reima? HI Anonymous poster hash: 09e20...9c3 Nei jeg syns ikke det. Kjøper sånne med litt padding. Bruker det fordi jeg syns det ser penere ut til dere andre som lurte over her på hvorfor man bruker bh når man har små pupper. dessuten er det ikke pent om brystvortene synes. Bikbok har også noen fine trekant bher nå. Lindex har jeg også funnet noen på Anonymous poster hash: bc3a5...003
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #16 Skrevet 6. desember 2015 Jeg brukte ikke BH på videregående da jeg var en a-cup. Men jentene i klassen bemerket det og mente at jeg måtte jo det, så da begynte jeg likevel. Men det kan kanskje se ut som om man har litt større pupper med bh... Anonymous poster hash: ec4b6...079
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #17 Skrevet 6. desember 2015 Har du prøvd change? Jeg har små pupper, men finner gjerne noe der. De er små i størrelsene så jeg må opp til B der. Ellers syns jeg lindex eller kappahl er ok. Jeg synes det er penere (for min egen del) med bh enn uten. I alle fall hvis jeg ikke har fn stram singler under blusen. Anonymous poster hash: 191eb...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå