Gå til innhold

Når naboen har fest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ung og fester. Sånn har vi vel alle holdt på 😉 Men nå er jeg høygravid og gørrsliten... Jeg trenger virkelig hvile. Jeg kjenner han og nå er han i gang. Da holder han på hele natta. Når kan jeg be han dempe seg? Hva bør jeg si? Kan man på NOEN måte nå frem til en guttunge på 20isj med at naboen snart får baby? :P Han liker å feste MYE....

Anonymous poster hash: dfdd2...141

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel litt an på hvordan du bor, men jeg har selv klagd på naboene her når de spilte musikk for hele området her. Da var klokka rett rundt midnatt, og de spilte så høyt at en hørte det helt inn hvilken sang de spilte. Og jeg bor ikke i tettbygd byggefelt for å si det sånn :) Men jeg var møkklei av høy musikk 3 dager på rad, og med små unger som våkna av det så klagde jeg! ;)

Anonymous poster hash: 0bf5d...6df

Skrevet

Det skal være ro etter 23.00. Er det et styre der dere bor?

Skrevet

loven sier 23:00, uvanhengig av hvor en bor. bor du i ett nabolag med mange naboer og du er konfliksju er det nå bare å ringe politiet, så ordner dem opp. dette gjøres jo anonymt så spiller jo ingen rolle.

Anonymous poster hash: 4c55b...b5c
Skrevet

Borettslag. Leiligheter i firemannsbolig. Jeg får holde ut litt til i natt, men hovedproblemet dukker vel opp etter fødsel... kan jo ikke ringe politiet hele tiden heller? Han er i grunn ganske grei! Jeg bare lurer på om det går an å få sånne til å finne et nytt sted å feste. Lurer på om JEG hadde hørt på naboen i den alderen??? 😂

Jeg skal gå inn om han ikke har gitt seg om en times tid.

Skrevet

Jeg hadde ringt politiet så snart klokken bikka 23. Da skal det være stille, uansett hvor en bor. Respektløst av han å spille så høy musikk, uavhengig av hvem naboene er.

Anonymous poster hash: 7b8f1...953

Skrevet

Sant nok det, men sånn er jo ungdommen... Naboen i etasjen over har det med å spille et grusomt instrument i blant. Får håpe hun setter i gang skikkelig tidlig i morgen, da 😉

Kanskje de skal på byen nå... Musikken roet seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...