Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Har en mann som begynte på medisiner for ca 8 uker siden. Er det da vanlig å ikke få utløsning?(frustrert ) Anonymous poster hash: 7673d...1e4 Anonymous poster hash: 7673d...1e4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Jeg er jo kvinne, men går på antidepressiva. Sliter med å få orgasme, noe som er en bivirkning av medisinene. Anonymous poster hash: 6f7ca...b39
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Går på antidepressiva og har svært lav sexlyst, men ingen problemer med å få orgasme. Men jeg er også kvinne, da, og vet lite om hvordan antidepressiva kan påvirke menns kjønnsliv. Anonymous poster hash: bb3bd...e4f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Ja, det er helt vanlig at mannen ikke får utløsning, evnt mangler sexlyst. For noen går dette over etter noen måneder, for andre varer problemet mens man går på AD. Og, det kan jo også være depresjonen som spiller inn. Anonymous poster hash: b89eb...242
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Gikk tidligere på Lamictal og mistet nesten alt av følelser i underlivet og det å få en orgasme var virkelig en jobb. Anonymous poster hash: 7a921...945
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #6 Skrevet 6. desember 2015 Helt vanlig. Da jeg gikk på antidepressiva mistet jeg evnen til å få orgasme. Anonymous poster hash: 5d688...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå