Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Hva kan det komme av? Noe det spiser som det ikke tåler? Gi meg dine erfaringer vær så snill. Anonymous poster hash: 9fa98...976
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Det kommer an på alder på barnet. Det kan også skyldes umoden tarm. Anonymous poster hash: 2e78e...fdd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Drikker for lite, for lite fiber i kosten, for lite fysisk aktivitet, tarmsykdommer, psykisk belastning, redsel for å bæsje(pga selve følelse av å måtte bæsje eller pga tidligere erfaring med hard avføring som gjør vondt).. Dette var det første som slo meg. Har et barn som har slitt i ett og et halvt år, vi har fortsatt ikke funnet årsaken men har funnet et regime som fungerer og barnet får avføring regelmessig. Ikke hver dag, men minst en gang i uka. Anonymous poster hash: 314cf...ede
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Hun er tre år. Jeg tenker det blir for enkelt å skylde på umoden tarm. I det minste vil jeg tro at noe mat vil kunne passere lettere gjennom enn annen. Anonymous poster hash: 9fa98...976
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Hos meg var det melk - men det fant jeg ikke ut av før i voksen alder. Og da begynte jeg også å reagere på hvete som gir meg samme reaksjon. Anonymous poster hash: 267a0...fb5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Hos meg var det melk - men det fant jeg ikke ut av før i voksen alder. Og da begynte jeg også å reagere på hvete som gir meg samme reaksjon. Anonymous poster hash: 267a0...fb5 Var det alle melkeprodukter eller kunne noen gå greit? Anonymous poster hash: 9fa98...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå