Gå til innhold

Har du gjort noe du er stolt av i dag??? Hva da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk lagd pepperkakedeig fra bunnen av og det er jeg stolt av!! Ikke at det er så fryktelig vanskelig, men det krever jo definitivt mer enn å kjøpe en boks på butikken! Forrige gang jeg prøvde meg så gikk det rett vest så nå er jeg stolt siden jeg har klart det😁

Anonymous poster hash: 06017...565

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er da hi. Jeg baker ikke med ferdig deig en gang...

Jeg tok med ungene på hytta fordi de hadde så veldig lyst, selv om jeg egentlig ikke orket. I tillegg er det litt kjedelig på kvelden når mannen ikke er med, etter at ungene har lagt seg klokka åtte. Ikke akkurat noe å være stolt over, men en god følelse å gjøre noe som ungene synes er veldig koselig!

Anonymous poster hash: 57deb...dcd

Skrevet

Unnskyld!!! Mobilen hang seg opp.

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns du var flink du også...

Min største bragd i dag var å stå opp.

Skrevet

Sittet på kontoret hele dagen og jobbet, selv om jeg har SÅ hjemlengsel. Bare lyst til å kose meg sammen med mann og barn!

Anonymous poster hash: a73c7...cd1
Skrevet

Jeg skal lage pepperkakedeig for første gang neste helg. Hvilken oppskrift brukte du?

Jeg har laget kjøttrull for første gang i dag😁

Anonymous poster hash: 55e61...576

Skrevet

Lagd pepperkakehus. Ikke sånn ferdighus, men bakt vær del og satt sammen. Og resultatet ble egentlig veldig bra. Klappe meg selv på skuldra og nyte synet av ungene som er helt i skyene fordi nissen har fått seg hus. :)

Skrevet

Syns du var flink du også...

Min største bragd i dag var å stå opp.

Slettes ingen dårlig bragd det heller 😃

Skrevet

Jeg har ikke grått en eneste gang i dag.

Er gravid og emosjonell. ;)

Anonymous poster hash: b7822...4bb

Skrevet

Å ikke sovne i løpet av dagen, selv om jeg hadde VELDIG lyst (og mulighet) :P

Anonymous poster hash: 80814...362

Skrevet

Jeg har behandlet en alvorlig og farlig arytmi hos en hjertesyk pasient.

Jeg har ringt en bekymret datter og informert om behandlingsplan for dagen for hennes syke forelder.

Jeg har høflig men vennlig avvist en amorøs lege som er forelsket i meg.

Også har jeg løpt 10 km.

Fin dag😁

Anonymous poster hash: 500fb...ff6

Skrevet

Jeg tok med meg barna og gikk på julemarked selv om jeg er syk og full av feber. Holdt ut i to timer. Barna hadde det utrolig koselig 😊

Anonymous poster hash: 7ad28...2e8

Skrevet

Sto opp med ungene kl 7 etter ei natt med ekstremt dårlig søvn på meg(pappan bruker egentlig å stå opp på lørdager)

Klarte meg igjennom et middagsselskap selv om formen er chabby.

Sitter nå å venter på at venninda mi skal bli sliten av festingen for i kveld slik at jeg kan hente henne så hun slipper taxiutgiftene. Jeg vet hvordan økonomien hennes er pr. i dag, så det gjør jeg med glede på tross av formen min☺

Anonymous poster hash: 53986...d3e

Skrevet (endret)

Bygget legoby til ungene, i 2 timer :)

Endret av Gulltopp med Knoll og Tott
Skrevet

Jeg har Vært på butikken. Er i uke 35 med tvillinger og har ligget rett ut siden 😂 Fornøyd med innsatsen, da 😉

Anonymous poster hash: db9bb...4df

Skrevet

Dobbeltpostinger er slettet i tråden.

Brukermoderator Iiiiik

Skrevet

Tja stolt og stolt... Var i alle fall ganske fornøyd med at jeg fikk manna meg opp til å gå i fakkeltog uten fakler og vente en evighet på nisse med godteposer selv om det blåste småjævler. Kald fornøyelse, men ungene var glade. ;)

Anonymous poster hash: f8ebe...521
Skrevet

Jeg traff en mann for sex og sendte bilder av det til min mann. Veldig stolt og fornøyd.

Anonymous poster hash: 27682...a5f

Skrevet

Igår var det lite å være stolt av, hjemme alene med 3 barn, hvor av det ene valgte å ha økedøgn.. De to andre var fulle av krangel, kjedsomhet og mas.

Idag er det på stell, ryddet av kjøkken, satt på vaskemaskinen, luftet hund og satt bolledeig😊

Nå ser far og datter film, andre jenta kommer snart hjem fra overnatting, baby sover og eldste jenta og kjæresten kommer på middag etterhvert 😊

Skrevet

I går var jeg verdens stolteste mamma til 2 barn med utfordringer/diagnoser som opptrodde på en juleforestilling😃.

Anonymous poster hash: feb7a...cb9

Skrevet

Stått opp for meg selv....

Anonymous poster hash: f31ff...35e
Skrevet

I dag har jeg, vasket alt av klær, strøket alle juledukene, satt sammen en sjenk fra ikea, lagd pepperkaker sammen med barna og ryddet stuen og badet.

Skrevet

Tja, gjorde en god gjerning i dag tror jeg.. Ei venninne fikk vite at hun har abortert bort begge tvillingene sine i går😞 Hun bor alene, så da lagde jeg mat til henne så det holder i hvertfall fire dager, og handlet inn masse matvarer og husholdningsartikler så hun slapp å tenke på det..

Anonymous poster hash: 62ad4...f39

Skrevet

Hatt besøk av 2 nabodamer med barn. Vi har tilsammen lagd 4 sorter bakst fra bunnen av mens barna lekte😊 Glade barn og glade mammaer. Åsså har jeg trent!

Anonymous poster hash: de57c...7f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...