Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Barna drikker julebrus, mannen cider og jeg 1664... Velfortjent!!! Anonymous poster hash: 42707...852
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Cola zero. Mens jeg later som om det er et glass nydelig rødvin. *Gleder seg til babyen begynner å sove om natten* Anonymous poster hash: 453c1...cbf
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Vann og cola. Alle barna er hos den andre forelderen sin. Samboeren drikker alkohol i ulike former, jeg skal hente ham etterpå. Anonymous poster hash: 84ba6...6a8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Vann. Anonymous poster hash: bf64b...09a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Chianti rødvin 🍷 Skål Anonymous poster hash: 6a66d...e8a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Det beste i verden, iskald cola. Venter på min mann som henter sushi. Ungene sover og vi skal se håndball:D Anonymous poster hash: c9e7c...a08
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #11 Skrevet 5. desember 2015 Rødvin. Italiensk. Anonymous poster hash: 5e55c...a5c
Mammaentilknollogtott Skrevet 5. desember 2015 #12 Skrevet 5. desember 2015 Pepsi Max som vanlig. 😄 Drikker ikke noe annet utenom en julebrus innimellom.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #13 Skrevet 5. desember 2015 Cola, slik jeg gjør hver eneste lørdag. Nam! Anonymous poster hash: a6a85...386
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #15 Skrevet 5. desember 2015 Julebrus. Fikk nok alkohol igår Anonymous poster hash: 59588...ace
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #16 Skrevet 5. desember 2015 Gløgg! Anonymous poster hash: 72cee...1c8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #17 Skrevet 5. desember 2015 Cola! Julebord i går...😜 Anonymous poster hash: 47a57...927
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #18 Skrevet 5. desember 2015 En deilig kopp te. Gravidus :-) Anonymous poster hash: cea14...aff
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #22 Skrevet 5. desember 2015 Pepsi max :-) Anonymous poster hash: 67f7f...4cf
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #23 Skrevet 5. desember 2015 Brus.. Fortsatt hodepine etter julebord i natt! Anonymous poster hash: 112af...7cb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #24 Skrevet 5. desember 2015 Fanta. Anonymous poster hash: 5a375...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2015 #25 Skrevet 6. desember 2015 Brus går på sterke morfintabletter. Så ingen alkohol her. Ikke lyst på for fem flate øre heller. Konstant kvalm Anonymous poster hash: 64842...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå