Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Trenger en ny serie å se på 🙄. Mannen jobber borte å jeg kjeder meg😒. Er den bra? Dere som liker den, hvilke andre serier liker dere? Anonymous poster hash: df05d...97d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Sesong 1 er fantastisk. Sesong 2 er sjeldent kjip og kjedelig. Anonymous poster hash: c47b1...ebd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Sesong 1 er konge. 2 er ikke fullt så bra. Anonymous poster hash: c1c20...bdc
Todii Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Knallbra! Sesong to er også bra, men eneren er i en klasse for seg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #7 Skrevet 5. desember 2015 Hmm.. Oki. Ble liksom ikke helt overbevist.. Men skal prøve meg på en episode og se..☺️. Anonymous poster hash: 9cd30...ef6
Ayn Skrevet 5. desember 2015 #8 Skrevet 5. desember 2015 Likte den ikke, anbefaler Narcos eller the good wife.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #9 Skrevet 5. desember 2015 Den er fantastisk bra,sesong 1. Gi den et par episoder, var ikke helt overbevist etter én episode. Får lyst til å se den om igjen :-) Anonymous poster hash: 6841b...b89
Syngensang Skrevet 5. desember 2015 #10 Skrevet 5. desember 2015 Likte sesong 1 kjempegodt. Har ikkje sett sesong 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå