Gå til innhold

Hjelp, er gravid og skal i retten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må finne en sort dressbukse og en hvit skjorte med plass til magen, men finner ikke mer "formelle" gravidklær, bare avslappede.. Hjelp?

Anonymous poster hash: bb8de...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamalicious, mor og meg. Begge nettbutikker

Anonymous poster hash: c1e28...e92

Skrevet

MÅ du ha dressbukse i retten?

Hva med å heller kjøpe en svart penbukse for gravide/ svart vanlig gravidbukse og heller ha en mer pyntet topp/bluse?

Man skal se presentabel ut, men de trenger vel nødvendig ikke bety dressbukse ;)

Anonymous poster hash: 2da25...6db

Skrevet

Hva med å heller kjøpe en svart penbukse for gravide/ svart vanlig gravidbukse og heller ha en mer pyntet topp/bluse?

Man skal se presentabel ut, men de trenger vel nødvendig ikke bety dressbukse ;)Anonymous poster hash: 2da25...6db

De= det

NødvendigVIS..

Da ble det riktig ;)

Skrevet

Man skal se presentabel ut, men de trenger vel nødvendig ikke bety dressbukse ;)

Tja må og må.. er bare det at alle buksene jeg finner i butikken er i sånn "joggebuksestoff", tights eller denimstoff. Synes ikke det passer seg. Skal forresten prosedere saken altså, jeg er advokat. Så føler litt mer på dresscoden enn om jeg var part eller vitne.

Anonymous poster hash: bb8de...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...