Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #1 Skrevet 5. desember 2015 Flere som ha opplevd og ha god lidenskap og kjemi med noen man ikke får følelser for? Har møtt en som bare en friend with benefits. God sex, god kjemi og lidenskap. Men jeg har ikke følelser for han. Anonymous poster hash: a4317...a0e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #2 Skrevet 5. desember 2015 Ja, det har jeg. Hadde bl.a. et langvarig "forhold" i 20-årene til en eldre elsker uten at det utviklet seg følelser. Anonymous poster hash: 9ba58...708
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #3 Skrevet 5. desember 2015 Ja, det har jeg. Hadde bl.a. et langvarig "forhold" i 20-årene til en eldre elsker uten at det utviklet seg følelser. Anonymous poster hash: 9ba58...708 Okay. Problemet mitt er at jeg har følelser for en annen. Men det er komplisert. Også er jeg fryktelig ensom. Så da er det veldig greit med en som gir nærhet. Anonymous poster hash: a4317...a0e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #4 Skrevet 5. desember 2015 Ja, det har jeg. Hadde bl.a. et langvarig "forhold" i 20-årene til en eldre elsker uten at det utviklet seg følelser. Anonymous poster hash: 9ba58...708 Okay. Problemet mitt er at jeg har følelser for en annen. Men det er komplisert. Også er jeg fryktelig ensom. Så da er det veldig greit med en som gir nærhet. Anonymous poster hash: a4317...a0e I grunn derfor jeg hadde det langvarige elskerfoholdet også. Ensom, noen ulykkelige forelskelser innimellom og ettersom jeg er glad i sex og nærhet og den mannen kunne gi meg det, så var det ukomplisert og greit. Han mannen var fraskilt med barn, og jeg var IKKE interessert i stemorrollen heller. Anonymous poster hash: 9ba58...708
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Ja, det har jeg. Hadde bl.a. et langvarig "forhold" i 20-årene til en eldre elsker uten at det utviklet seg følelser. Anonymous poster hash: 9ba58...708 Okay. Problemet mitt er at jeg har følelser for en annen. Men det er komplisert. Også er jeg fryktelig ensom. Så da er det veldig greit med en som gir nærhet. Anonymous poster hash: a4317...a0e I grunn derfor jeg hadde det langvarige elskerfoholdet også. Ensom, noen ulykkelige forelskelser innimellom og ettersom jeg er glad i sex og nærhet og den mannen kunne gi meg det, så var det ukomplisert og greit. Han mannen var fraskilt med barn, og jeg var IKKE interessert i stemorrollen heller. Anonymous poster hash: 9ba58...708 Ja. Veldig greit. Han kunne tenke seg og utforske følelsene, han har litt følelser. Men jeg har vært ærlig og åpen hele veien så han sier han vet hvor jeg står osv. Er litt deilig og ha noen som gir nærhet uten alt det kompliserte følelsesmessige tullet. Men savner fortsatt en å dele hverdagen med og alt annet. Blir litt mindre vondt og mindre savn når man har noen som gir nærhet Anonymous poster hash: a4317...a0e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2015 #6 Skrevet 5. desember 2015 Ja, det har jeg. Hadde bl.a. et langvarig "forhold" i 20-årene til en eldre elsker uten at det utviklet seg følelser. Anonymous poster hash: 9ba58...708 Okay. Problemet mitt er at jeg har følelser for en annen. Men det er komplisert. Også er jeg fryktelig ensom. Så da er det veldig greit med en som gir nærhet. Anonymous poster hash: a4317...a0e I grunn derfor jeg hadde det langvarige elskerfoholdet også. Ensom, noen ulykkelige forelskelser innimellom og ettersom jeg er glad i sex og nærhet og den mannen kunne gi meg det, så var det ukomplisert og greit. Han mannen var fraskilt med barn, og jeg var IKKE interessert i stemorrollen heller. Anonymous poster hash: 9ba58...708 Ja. Veldig greit. Han kunne tenke seg og utforske følelsene, han har litt følelser. Men jeg har vært ærlig og åpen hele veien så han sier han vet hvor jeg står osv. Er litt deilig og ha noen som gir nærhet uten alt det kompliserte følelsesmessige tullet. Men savner fortsatt en å dele hverdagen med og alt annet. Blir litt mindre vondt og mindre savn når man har noen som gir nærhet Anonymous poster hash: a4317...a0e Og så gir det et lite puff på selvtilliten også å få nærhet og sex. Slik var det ihvertfall med meg. Og en dag dukker det opp rett mann for deg også! Det gjorde det med meg selv om jeg måtte vente til jeg var i 30 årene. Anonymous poster hash: 9ba58...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå