Gå til innhold

nupper etter barbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får alltid kviser og nupper etter barbering av slufsa. Og det klør.

noen son har tips til å slippe dette?

Anonymous poster hash: 9617a...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A-derma cytelium spray funker veldig fint :)

Anonymous poster hash: b5591...452
Skrevet

Det aller beste rådet er å droppe barbering. Vi har kjønnsbehåring av en god grunn.

Anonymous poster hash: 16dca...d90

Skrevet

prøv voksing det hjelper, vet så kan du kjøpe deg en god peeling/skrubb, det hjelper også, dermalogica har en etter barberings olje som skal være fin mot nupper, kun prøvd den etter brasialianskvoksiing og funket fint der altså.

Anonymous poster hash: 48776...c4f
Skrevet

prøv voksing det hjelper, vet så kan du kjøpe deg en god peeling/skrubb, det hjelper også, dermalogica har en etter barberings olje som skal være fin mot nupper, kun prøvd den etter brasialianskvoksiing og funket fint der altså.

Anonymous poster hash: 48776...c4f

Hvor får man kjøpt den?

Skrevet

Hvor får man kjøpt den?

Skrevet

Kutt det ut - det har jeg gjort nå om vinteren, og det er herlig å slippe :) Har holdt på med det i 20 år, og så herlig å slippe kløinga når hårene gror ut. Typisk alt vi damer finner oss i å holde på med...  :)

Anonymous poster hash: 179a4...7e6
Skrevet

Kutt det ut - det har jeg gjort nå om vinteren, og det er herlig å slippe :) Har holdt på med det i 20 år, og så herlig å slippe kløinga når hårene gror ut. Typisk alt vi damer finner oss i å holde på med... :)

Snakk for deg selv. Både jeg og flere av mine venninner driver ikke med det der. Om du synes det er plagsomt skjønner jeg ikke hvorfor du mener du må "finne deg i det"?

Anonymous poster hash: 43f48...e48

Skrevet

Kutt det ut - det har jeg gjort nå om vinteren, og det er herlig å slippe :) Har holdt på med det i 20 år, og så herlig å slippe kløinga når hårene gror ut. Typisk alt vi damer finner oss i å holde på med... :)

Finne oss i? Jeg har en mann som ikke er så nøye på det, så jeg gjør det for min egen del ;) Liker å være hårløs, både i skrittet, under armene og på leggene.

Anonymous poster hash: 08c17...b74

Skrevet

voks er veldig bra :) håret er borte i 6-8 uker og ingen nupper eller noe

Skrevet

Voks er bra.

Ellers så kjøpte jeg en aftershave på kondomeriet en gang som svei som f**n. Den funka :) men den kan du ikke ha på om du skal ha oralsex... smaker grusomt.

Anonymous poster hash: 2c8af...690

Skrevet

Hvor får man kjøpt den?

Apoteket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...